אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוחים פלסטיים לשינוי חזה

נשים רבות חוות אינן מסופקות מהחזה שלהן ומבצעות ניתוחים פלסטיים על מנת לקבל את הגודל והצורה שהן רוצות. ביצוע הליך שכזה הוא איננו חריג והיום נשים רבות מחזיקות בדעה שמה שלא עושה הטבע, עושה המנתח...כבר דיברו רבות אודות ניתוחים פלסטיים של הגדלת חזה, אבל ליותר ויותר נשים היום, יש בעיה הפוכה. הן אינן מרוצות מהחזה הגדול שלהן דווקא. לרובן, עם הגיל, החזה גדל ונהיה כבד מאוד עד כדי גרימת כאבי גב והפיכתו לעול של ממש. בנוסף, אחרי מספר לידות, החזה גם איבד מצורתו המקורית ונשים רבות רוצות "להחזיר עטרה ליושנה".

ישנם שני ניתוחים פלסטיים שיכולים מאוד לעזור במקרים מסוג זה: הרמת חזה וניתוח הקטנת חזה. האופציה הראשונה היא לעבור הקטנת חזה. תהליך הקטנת חזה למעשה משלב שאיבת שומן מהחזה והרמתו למקומו הטבעי, תוך הזזת הפטמות ותפירתן חזרה לאחר תהליך ההקטנה. ניתוח פלסטי זה מיועד לנשים בעלות חזה גדול מאוד ונפול.

כאשר החזה הוא במידה ממוצעת ורק נפל כתוצאה מלידות, הנקה או פשוט כוח המשיכה, לא מבצעים הקטנת חזה אלא הרמת חזה. בניתוח זה למעשה מכניסים שתל סיליקון אל תוך השד ובעצם ממלאים אותו ומעניקים לו "תמיכה" כדי שיחזור להיות זקור. שתל הסיליקון המוכנס לשד איננו גדול והוא כמעט ולא משנה את מידת החזייה. הרמת חזה היא פחות מסובכת מאשר הקטנת חזה והיא נפוצה יותר.

כמו ביתר הסוגים של ניתוחים פלסטיים, גם במקרה הזה חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מקצועי ומנוסה, להחליט ביחד איתו לגבי סוג הניתוח הדרוש ולתאם ציפיות בנוגע לתוצאה הרצויה. זמן ההחלמה משתנה כמובן מאישה לאישה, אך רוב הנשים חוזרות לתפקוד מלא בתוך מספר ימים. הקידמה הרפואית כיום מאפשרת להשיג תוצאות מדהימות והשיפור באיכות החיים הוא ניכר.

נשים מספרות סיפורים מרגשים על כך שהניתוח הקטנת חזה שינה להן את החיים ואיפשר להן לחזור לעשות פעולות שקודם נמנעו מהן כמו ריצה, התעמלות ואפילו פעולות כמו לעלות ולרדת מדרגות או פשוט להסתובב עם גופיה בחוץ. ניתוחים פלסטיים כמו אלה מאפשרים לנשות המאה ה-21 לחיות את החיים עד הקצה.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.