אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחשבוני הריון

 

 

 

במהלך הריון תקין ישנם כארבעים שבועות הריון. באותה תקופה עוברת האישה בדיקות הריון רבות כדי לוודא שהעובר שברחמה בריא, שאינו סובל ממומים או מצוקה כלשהי. יחד עם זאת יש מספר בדיקות שהאם יכולה לערוך לעצמה באמצעות מחשבונים.

שימוש במחשבוני לידה מתחיל בעצם עוד לפני תחילת הריון כאשר נעשים ניסיונות להיכנס להריון ויש צורך לדעת מהם ימי הביוץ המדויקים, בהם בעצם יכולה להיווצר התעברות. הביוץ מתרחש אחת ל 28 יום, ואת ימי הביוץ ניתן לחשב במדויק על ידי מחשבון ביוץהביוץ מתבצע שבועיים לפני קבלת המחזור כך שניתן לדעת מתי היה בדיעבד, אך קשה לנבא אותו במדויק.

מחשבון ביוץ מחשב את ימי הביוץ על ידי תאריך המחזור האחרון ומשך המחזור, ולרוב נותן תוצאות מדוייקות. 

מחשבון נוסף בו אנו נעזרות הוא מחשבון הריוןמחשבון הריון עוזר לנו לחשב את תאריך הלידה המשוער בו אמור התינוק להיוולד.  מחשבון הריון מחשב את תאריך הלידה המשוער על ידי תאריך המחזור האחרון של האישה.

מחשבון הריון ומחשבון ביוץ הם המחשבונים הפופולארים ביותר אצל נשים בתהליך הריון. ישנו מחשבון נוסף שנחמד להשתמש בו, אם כי הוא לא ממש מדעי, וזה מחשבון ניבוי מין העובר, אשר על ידי שיטה סינית בת מאות שנים טוען כי יש לו יכולת של 70 אחוזים לנבא נכונה את מין העובר. 

בכל מקרה, חשוב לזכור שכל שימוש במחשבוני הריון ולידה אינם מהווים תחליף לבדיקות הרפואיות, ומהווים רק תוסף נחמד שעוזר. 

 

 


אודות מחבר המאמר

טל נופר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.