אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה הגשמה עצמית ואיך אימון אישי יכול לסייע לכם להגיע לשם?

הגשמה עצמית ללא ספק הינה מושג שבעל כורחנו תמיד ילך יד ביד עם המילה הצלחה. הגשמה עצמית הינה החזון שמוביל כמעט כל אחד מאיתנו בני האדם ולעיתים משמשת כתמונה עתידית כוללת ומושלמת שאליה אנו שואפים להגיע בכל תחום בחיינו, בין אם בפן האישי ובין אם במקצועי.

בשירו של הזמר אריק ברמן שנקרא "הגשמה עצמית" מתאר הזמר את המשברים שעבר בדרך לפסגה ואת חוסר הפרגון של בת הזוג שלו שאומרת לו תמיד "תשמור את החלומות לעצמך וללילות כדי שתוכל להתעורר, אחרת תשתגע". ישנם מספר גדול מאוד של בני אדם שימצאו במילות השיר אנלוגיה כמעט מושלמת למצב כלשהו שהם עברו בחייהם, מצב שבו הם חשו צורך בהגשמה עצמית אך הסביבה הקרובה לא תמכה מספיק ולא ראתה מצב שבו הם יכולים להגיע לגדולה ולהגשים את חלומותיהם.

כשנשאלת השאלה כיצד אנו מגדירים הגשמה עצמית עולות מספר רב של ספקולציות, מאחר ובני האדם שונים זה מזה, כל אחד רואה זאת אחרת. האחד יכול לתרגם הגשמה עצמית לעשיית סכומי כסף גדולים במהלך חייו והאחר יתרגם הגשמה עצמית לחיי משפחה תקינים ובריאות. רוב בני האדם שמים להם למטרה להגיע למצב שבו שגרת חייהם תהיה כזאת שתכיל כמה שפחות דאגות, עבודה מאתגרת, מסודרת ומתגמלת היטב ובריאות תקינה. בקיצור ולעניין, המטרה העיקרית של רוב בני האדם היא שחייהם יכילו כמה שיותר מרכיבים שאליהם הם שאפו בעבר.

כדי להגיע למצב שאנו מגיעים להגשמה עצמית, בראש ובראשונה אנו צריכים להאמין בעצמנו, לדעת שיש ביכולתנו ובאפשרותנו להשיג את כל המטרות שאי פעם חלמנו ושאפנו להגיע אליהם. "אם תרצו אין זו אגדה" אמר בעבר הרצל ששאף להקים בית לאומי לעם היהודי בגולה, ואם באמת מסתכלים במרוצת השנים, היה זה חלום שהפך למציאות, חזון של אדם בודד שהצליח להגשים את חלומם של מאות אלפי בני אדם. אם מסתכלים על סיפור ההגשמה העצמית של הרצל ניתן לקחת כלים מאוד חשובים של אמונה ודבקות במטרה ולתרגם את אותם כלים אל חיינו האישיים שבהם אותה הגשמה עצמית תהיה אך ורק שינוי שלנו עצמנו ולא של מספר רב של אנשים. האם אדם מסוגל ללמוד איך להאמין בעצמו? בהחלט. מאמן אישי מיומן ידע ללמד זאת.

אנו שולטים על חיינו ומנתבים אותם בדרכים שאנו בוחרים, הגשמה עצמית טומנת בתוכה גם החלטות מוטעות ושגיאות שאותם נעשה במהלך הדרך אך כאמור, ברגע שנגיע לאותה הגשמה עצמית לאחר מעבר בדרך חתחתים, אויר הפסגות שממנו נהנה יהיה הרבה יותר צלול. אימון אישי היא דרך אפקטיבית מאוד עבור אדם ללמוד כיצד יוכל ליצור זאת בחייו.


אודות מחבר המאמר

אימון אישי ואימון עסקי להגשמה עצמית ולתוצאות יוצאות דופן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.