אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגי דילים לאילת

לכל מלון בארץ יש את הדילים שלו, יש דילים שמגדילים את הפנסיון ויש שמאפשרים להוסיף ילד לחדר במחיר מוזל. אך אם נתבונן היטב נראה שה דילים לאילת הם המשתלמים ביותר. הם נותנים מגוון הצעות שלא ניתן לעמוד בפניהם, פשוט קשה לבחור בין מלונות באילת. לכל מלון יש את הדילים שלו. לעתים בתוך הדילים לאילת יש גם דילים לטיסות לאילת, כדאי להתבונן באותיות הקטנות כי טיסות לאילת הן לא עניין של מה בכך, בכל זאת כשלאדם יש יעוד מסויים חשובה לו גם הדרך אל היעד גם אם היא בתעופה וגם אם היא קצרה... מה שטוב בדילים לאילת, שהם בעצם מתאימים למגוון רב של אנשים.

 

פשוט צריך לבחור לפי המיוחדות של כל מלון

למשל אחד ממלונות אילת הוא מלון "איסטרל ויליג אילת" , מלון נהדר הממוקם באזור החוף הצפוני של אילת חדרי המלון מרוהטים, מאובזרים ומעוצבים ברמה גבוהה, והמיוחד בהם שהם כולם חדרים צמודי קרקע, המפוזרים בשטח המלון, לעצלנים שבינינו שאינם אוהבים לעלות ולרדת אפילו במעלית. ובינינו מי לא רוצה שהכל יהיה קרוב אליו ללא כל מאמץ?

ובנסף למי שחשוב לו מראה המלון, למלון גגות רעפים אדומים, ועיצוב מיוחד, והכל נמצא בתוך שפע צמחיה ירוקה, ובשעות הערב כל שטח המלון מואר בתאורת גן יפהיפיה השווה למלון מראה חלומי.

 

באמת זהו רק אחד ממלונות אילת הנהדרים,

וכעת בואו נטוס באחת מטיסות אילת למלון אחר "מלון רימונים סנטרל פארק" מלון אשר יש בו בעצם הכל לובי בר ,מסעדת מלון,מסעדת בריכה , חדר כושר,מועדון בריאות וספא , מועדון ילדים,בריכות שחייה, דרגסטור, שדרת בידור בה פאב אירי, בית קפה ייחודי, מועדון אוריינטלי, והמיקום שלו מצויין, קרוב לחוף הים וקרוב למרכזי קניות,

 

במלון זה סוגים שונים של חדרים-

חדר רגיל- המכיל את הדברים הבסיסיים לזוג מיטה זוגית , ספה, חדר אמבטיה, מיני בר, טלפון,כספת וכו'

חדר סופריור- חדר המותאם למשפחה עם 2 ילדים,  מיטה זוגית , מיטת קומתיים לילדים, חדר אמבטיה, מיני בר, טלפון, כספת ועוד.

חדרי גן- אשר ממוקמים בקומה הראשונה של המלון.

סוויטה- כוללת מערכת של שני חדרים, חדר שינה וסלון. בכל הסוויטות קיימת מרפסת עם ריהוט גן הפונה לפארק בנימין או לבריכה.(בתוספת תשלום) כל הסוויטות מאובזרות במיטה זוגית, ארון בגדים כפול, חדר אמבטיה מרווח במיוחד, מטבחון עם ערכת קפה , טלוויזיה בכבלים, טלפון, מיני בר וכספת.

ולמלון זה יש דילים טובים בין הדילים לאילת .

 

לסיכום אם כבר בחרתם באחת מהטיסות לאילת,אשר עליהן אפשר לכתוב עמוד שלם. וברצונכם להכנס לאחד ממלונות אילת, אולי אחד מאלה המוצגים כאן. בדקו היטב את הדילים לאילת אשר כולם משתלמים,

 וטוסו על זה, בטיסות לאילת כמובן, שלא תטעו בעיר...

 


אודות מחבר המאמר

סוכן נסיעות בעבר ומומחה לתיירות פנים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.