אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס תכנות - לימודי מחשבים ועבודה בתחום התכנות

קורס תכנות - לימודי מחשבים ועבודה בתחום התכנות

חשבתם להסב את המקצוע שלכם למקצוע הייטק? לעבור קורס תכנות או אולי מקצוע העוסק בתחום המחשבים הפיתוח והטכנולוגיה. ובכן חשבתם נכון, ישראל ידועה בימינו כמעצמת הייטק, ויש לה יתרון מובהק בתחום הייטק עם הטכנולוגיה והפיתוחים בתחום התכנות והמחשבים.

על מנת להצטרף למעגל העובדים בתחום הייטק בימינו ישנם אפשרויות רחבות ומגוונות. יש אפשרות לעבור קורס תכנות אשר תקופת הזמן שלו  בערך כשנה וחצי וברמה גבוהה ולאחר מכן תוכלו להשתלב במקום עבודה בתחום התכנות והפיתוח תוכנה. או להתחיל ללמוד לכיוון תואר ראשון במדעי המחשב הלוקח בערך 5 שנים.

תזכרו הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ובימינו ילדים בני 9 ו-10 כבר לומדים לתכנת בשפות בסיסיות בחוגים וגולשים באינטרנט בחופשיות. חשוב מאוד להיות מעודכן כל הזמן כי המהירות פיתוח תוכנה בימינו הוא מטורף. אז אם כבר החלטתם להצטרף למעגל העובדים בתחום הייטק ואתם חושבים מאיפה להתחיל אז נעביר עכשיו סקירה קטנה של איזה שפות תכנות מבוקשים ביותר בתחום ההייטק והפיתוח תוכנה.

קורס תכנות מי נגד מי?

ישנם שפות רבות אשר התפתחו בשנים האחרונות בתחום התכנות ועל מנת להיות מתכנת תותח עליכם לדעת את השפות אשר מהם התחילה כל המהומה

שפת תכנות C - היא שפת תכנות פרוצדוראלית, היא נכתבה באמצעות שפת –B באותה תקופה. שפת תכנות C היא שפה עילית הכוללת בתוכה בקרת זרימה ומבני נתונים, והיא מאפשרת את הניצול המקסימאלי של יכולות המחשב. בשפת תכנות C משתמשים בעיקר לתעשיות ומערכות צבאיות.

שפת תכנות  C++ - הינה שפה המבוססת על שפת תכנות  C אשר פותחה בשנות ה-80, שפת תכנות C++  הינה שפה מרובת פרדיגמות אשר מיישמת את עקרונות התכנות הפרוצדוראלי עקרונות תכנות מונחה עצמים ועקרונות תכנות גנרי. שפת תכנות הזאת היא פופולארית בין המתכנתים בעולם כולו.

שפת תכנות  C# - שפת תכנות מונחה עצמים אשר פותחה על ידי מיקרוסופט. שפת התכנות C# מבוססת על תכנות C++ ו-JAVA.

שפת תכנות SQL- השם המלא של שפת מחשב Structured Query Language) SQL) הינה שפת מחשב לטיפול ועיבוד מידע בבסיסי נתונים יחסיים. SQL הינה אחת השפות עתיקות והראשונות אשר היו מיועדות למסד נתונים יחסי והיא השפה הנפוצה ביותר לתשאול בסיס נתונים יחסיים. וגם כיום משתמשים בשפה הזאת למסדי נתונים.

שפת תכנות  JAVA – שפת תכנות מונחה עצמים אשר פותחה על ידי חברת SUN. שפת תכנות JAVA היא  אחת השפות הפופולאריות והנפוצות ביותר הנמצאות כיום בשימוש. שפת תכנות JAVA מבוססת על התחביר של שפת C++ אך כוללת הרחבות רבות במטרה לעבוד במערכות שונות כל עוד מותקנת במערכת מנוע וירטואלי של ג'אווה (JAVA).

נשמע לכם מעניין ומסובך, ובכן כל דבר שאינו מוכר נשמע כך, לכן חשוב שתעברו עוד קצת ברשת לבירור מידע רחב יותר ולהבין היכן מקומכם בתחום ההייטק ,בימינו ישנם מסלולים רחבים אשר מעניקים אפשרויות מגוונות על מנת לאפשר לכם להיכנס למעגל ההייטק. חברת האקריו (HackerU) פועלת במתכונת מיוחדת  ובשיטה שונה ובטוחה משאר המכללות המתחרות בה. האקריו (HackerU) בוחנת אתכם אם אתם יכולים להיכנס לקורס תכנות או לעבוד בתחום ההייטק על ידי כך שהיא מעבירה אתכם בשלבים, היות והאקריו (HackerU) עובדת כמרכז השמה וכל מי שעובר ומסיים אצלה קורס היא מעבירה אתכם לעבודה ומתחייבת שיחזיקו אותכם בעבודה למשך שנה שלמה על מנת שתוכיחו את עצמכם. לכן חשוב מאוד למוניטין של האקריו שיכנסו לחברות הגדולות תלמידים אשר עברו בהצלחה את הקורסים ויהיו עובדים אשר טובים בתחום ההייטק והמחשבים. בהאקריו (HackerU) ישנם 4 שלבים אשר צריך לעבור על מנת להיכנס לעבודה בתחום ההייטק והכול במינימום סיכון. לבירור השלבים וליצירת קשר הינכם מוזמנים להיכנס לאתר.

 


אודות מחבר המאמר

קורסים בתחום ההייטק והפיתוח תוכנה, קורס תכנות מתקדם בהאקריו לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.