אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אידיאל היופי דורש מנתח פלסטי?

נשים רבות צריכות להתמודד עם אידיאל היופי הנשי של ימינו. לפי אידיאל זה, אישה נחשבת למושכת במיוחד כאשר היא רזה וחטובה, החזה גדול ומורם והביטחון העצמי ניכר על פניה. נשים רבות מנסות להגיע אל האידיאל הזה והן משקיעות זמן רב בכל שבוע במכון הכושר או הקאנטרי קלאב ליד הבית.

אך לעיתים כל שעות החיטוב והכושר במכון לא יעזרו מול צמיג אחד עיקש שלא מוכן לעזוב את הגוף. במקרים כאלה כדאי לפנות אל מנתח פלסטי ולברר לגבי ביצוע שאיבת שומן.

המטרה של שאיבת שומן היא לסלק מצבורים של שומן עודף שאינם יורדים בצורה קונבנציונאלית של דיאטה או כושר. מצבורים אלה נמצאים בעיקר בבטן התחתונה, ישבן, ירכיים, סנטר, צוואר ועוד. שאיבת שומן איננה פותרת מצבים של השמנה אלא היא למעשה טיפול משלים לדיאטה מסודרת ופעילות גופנית מסודרת וקבועה.

 

טיפולי שאיבת שומן מתבצעים על ידי מנתח פלסטי מקצועי תחת הרדמה מלאה. ניתוח זה כולל יצירת חריץ באזור הבטן שדרכו מוכנסת צינורית שאיבה שמאפשרת לשאוב את השומן מבלי לפגוע ברקמות שמסביב. הטיפול נחשב פשוט מאוד וכמעט ואין סיבוכים בגללו.

טיפול נוסף שמבוצע על ידי מנתח פלסטי לשם העלאת הביטחון הנשי הוא ניתוח פלסטי של הגדלת חזה. בניתוח הגדלת חזה ישנם מספר דרכים, להכנסת השתל לגופה של המנותחת:

חתך בקפל שמתחת לחזה והחדרת השתל או חתך בהילת הפטמה.

 

השתל מוכנס בהתאם למבנה השד, לעיתים מתחת לשריר בחזה ובמקרים אחרים מעל השריר. המטרה בניתוח של הגדלת חזה איננה רק הגדלתו הפיזית אלא גם, ואולי בעיקר, עיצוב צורתו למושכת ואסתטית יותר. לאחר ניתוח פלסטי של הגדלת חזה כל הסימנים והצלקות נעלמים לגמרי בתוך מספר שבועות.

 

אלו, אם כן, שניים מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל והם אלו המאפשרים את השינוי הגדול ביותר בגוף הנשי, ויותר מכך, בדימוי הגוף והביטחון העצמי של המנותחת. רוב המנותחות שמבצעות את השילוב של שני הניתוחים האלה ביחד הן לרוב נשים שעברו תהליך של הרזייה רצינית שהשאירה מצבורי שומן באזור הבטן בעיקר וגרמה לנפילת החזה.

מנתח פלסטי מנוסה ידע לשלב בצורה אופטימאלית בין שני הניתוחים האלה וייצור גוף אחד מושלם כמו שתמיד רציתן.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.