אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנה לתינוקת

מתנה לתינוקת

מתנה לתינוקת החדשה היא התלבטות קשה שכן המבחר הוא כה רחב. הלידה של תינוקת היא תמיד מרגשת ומעניקה לאם ולאב ילדה קטנה, יפה ותמימה שנראית ממש כמו בובה. הרצון להלביש אותה כמו בובה, לקנות לה דברים ולפנק אותה ככל האפשר הוא גדול, כמו משחקים מסוגים שונים. עם זאת ההוצאות הרבות שקיימות בימינו להורים לשמירת איכות חיים גבוהה לילדם הן גדולות מאוד. פה אתם נכנסים לתמונה – חברה ילדה ורוצים לקנות מתנה לתינוקת? הגעתם למקום הנכון.

מתנה לתינוקת – מתנה להורים

תמיד תדעו שמתנה לתינוקת היא יותר מתנה להורים מאשר לילדה, שכן בגיל רך שכזה הילדים עדיין לא מודעים להתרגשות שבקבלת מתנה, להנאה של קבלת דבר חדש וכמובן שאינם מודעים לערך של כסף. הם פחות או יותר יצורים תמימים שלומדים אט אט את מה שסביבם. הענקת מתנה לתינוקת שתיתן לה את המאפיינים של ילדה, צעצועים שיסייעו לה להתפתח ולחשוב , ביגוד יפה כמו של בובה ממש – יכולות להיות מתנות נפלאות לתינוקת החדשה. מתנות אלה מאוד קורצות להורים שכאמור , העלויות מחייה של תינוקת החל מחיתולים ואוכל וכלה בביגוד ועריסה הם גדולות מאוד.

מגוון רחב של מתנות

כל מתנה שתינתן להורים תתקבל בחיוך ותהווה סיוע כלכלי גדול. כמו כן ההורים , בצורה זו, יכולים לפנק את ילדתם וגם את עצמם. למשל – נושא הביגוד – ברור לכולנו שילד קטן לא צריך יותר מדי בגדים שכן הוא גדל בגילאים אלו מאוד מהר והבגדים במהרה יהיו קטנים עליו. מתנה של ביגוד יכולה להיות מפנקת במיוחד שכן היא מאפשרת להורים ליהנות מחוויית הלבשת התינוקת במגוון בגדים מבלי להרגיש שבזבזו כסף מיותר.מתנה מצוינת נוספת יכולה להיות ממוצרי תינוקות כמו כיסא תינוקות לאוטו, שידה החתלה , שידת ביגוד, צעצועים, ערסל תינוק וכו' אך אסור לשכוח כי עיצוב הבית כולו עלול להשתנות בעקבות כניסתו של הקטנציק אל ביתנו ולכן מומלץ להשקיע מחשבה ותכנון בבחירת הריהוט.


אודות מחבר המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.