אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנה ליום נישואין

מתנה ליום נישואין

יום נישואין יש פעם אחת בשנה. היום הזה הוא תירוץ לקחת הפסקה מהטירוף היום- יומי ולהחליט שעושים את הכיף בשניים. איך מספיקים את כל הבילויים ביום אחד כולל מנוחה? יש לנו רעיון של מתנה ליום הנישואין שלא תשאיר אתכם לבד- פינוק זוגי בספא הוא המתנה האולטימטיבית ליום הנישואין,אתם זוכים לבילוי זוגי כשבעצם כל אחד מכם הוא מקבל הטיפול ולא צריך להתאמץ ולפעול יותר מכך לצורך סיפוק בן הזוג.

איך לתכנן מתנה ליום הנישואין באופן שיפתיע?

הפתעה ליום הנישואין חייבת להיות באותו יום, לכן נסו לתאם מול הספא כבר מתאריך מוקדם יותר על- מנת לשמור לכם מקום. המתנה הופכת לאישית יותר ברגע שאתם תורמים את חלקכם להפתעה – תוכלו להפתיע בזר פרחים, מתנה אהובה, תכשיט או כל דבר אחר שיחכה לכם בחדר הספא עם כניסתכם אליו. צוות הספא ישתף פעולה ויוכל לארגן לכם את החדר מראש על פי בקשתכם: בלונים, שלטים, מוזיקה מיוחדת או כל דבר אחר שעולה על רוחכם. את הטיפול עצמו יש לתאם מעט מראש כדי להתאים מטפל, לכן הטיפול המומלץ ביותר הינו טיפול בשמנים ארומטיים חמים – כל סוג של עיסוי יכול להתאים. דווחו מראש לגבי מגבלות מסוימות כמו אלרגיה לחומרים מסוימים או רגישויות בחלקי גוף מסוימים – כך שנתאים לכם את הטיפול באופן הטוב ביותר.

זוגיות בספא

טוב, גם אם אתם אוהבים לעשות כל דבר ביחד יש לנו פתרון: עיסוי זוגי באותו החדר. שתי המיטות קרובות אחת לשנייה, כשלכל אחד מכם ישנו מטפל המעניק את העיסוי שנבחר מראש. את העיסוי ניתן להמשיך דרך החבילה אל ג'קוזי מפנק בטמפרטורה חמה, כשאתם בחדר השמור לכם, ולצדכם כוסות יין או שמפניה. יום פינוק בספא הינו הזדמנות נהדרת לאילו מאיתנו שחשבו על מועד מתאים לשלוף את הטבעות אירוסין ולהציעה את ה-הצעה!


אודות מחבר המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.