אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות באילת או מלונות בטבריה? – איפה יותר כדאי לנפוש ?

אין ספק שהתשובה לשאלה איפה לנפוש, מלונות באילת או מלונות בטבריה נמצאת בגוף השאלה, כלומר – בשני המקומות , הן באילת והן בטבריה ישנם אין סוף אטרקציות ואין סוף מלונות טובים ביניהם המלונות המובילים כמו מלונות מרשת ישרוטל ומלונות מרשת פתאל.

כמובן שהבחירה איפה לנפוש תלויה באופי האדם הנופש, אם האדם הנופש מחפש רוגע , שלווה , נוף כינרת ומרחב עליו יהיה לבחור בנופש בטבריה , אם האדם הנופש מחפש אטרקציות , מסיבות ונופש ללא הפסקה עליו יהיה לבחור בנופש באילת הדרומית והחמה.

אחד הדברים החשובים בנופש הוא בחירת המלון , אשר בו כלולים דברים חשובים כמו לינה , אוכל וכמובן – מחיר. מלונות באילת בדרך כלל הרבה יותר יקרים ממלונות במקומות אחרים בארץ , וגם אפשרות הבחירה הרבה יותר גדולה , באילת מספר רב של מלונות , חלקם מלונות קטנים ובלתי מוכרים וחלקם מלונות גדולים כמו מלונות מרשת ישרוטל ומלונות מרשת פתאל.

באזור המלונות באילת ישנם מספר רב של מקומות בילוי לצעירים , מועדונים רבים , פאבים, טיילת גדולה ואטרקציות רבות, הן על חוף הים והן בטיילת . לעומת זאת אזור המלונות בטבריה הרבה יותר רגוע , הטיילת שקטה מאוד והאטרקציות אינן רבות כמו באילת . המסקנה היא פשוטה מאוד , אילת היא עיר תיירותית יותר שוקקת , ויותר פרועה, וטבריה הינה עיר תיירותית משפחתית .

הדבר היחיד שמושך צעירים לטבריה הוא ימה של טבריה – הכינרת . הרבה צעירים מעדיפים נופש בטבריה בגלל האפשרות להביא עימם אופנועי ים , אופנועי הים הם האטרקציות של טבריה, באזור המלונות  הן מרשת ישרוטל והן מרשת פתאל ישנם חופים מסודרים לאופנועי ים שהנופשים מביאים מהבית, שלא כמו באילת – שם האפשרות היא אטרקציות בתשלום.

באזור המלונות פתאל וישרוטל ועוד מלונות רבים ואחרים באילת הדרומית ישנם אטרקציות בלי הפסקה כגון אופנועי ים , אבובים ושאר האטרקציות האוהבות על הישראלים ועל התיירים. היתרון בנופש בטבריה למשל הינו הנסיעה היחסית קצרה לעומת הנסיעה לאילת , ונופשים ספונטניים יהיו מעדיפים להצפין לכיוון טבריה ולוותר על נסיעה של כ בממוצע חמש שעות לאזור המלונות באילת .

מבחינת המלונות עצמם ולא מה שקורה סביב למלונות הן בטבריה והן באילת אותו דבר ובאותו רמה , הנופש הישראלי לא יבדיל בין מלונות ישרוטל באילת לבין מלונות ישרוטל בטבריה כמו שלא יבדיל בין מלונות פתאל באילת לבין מלונות פתאל בטבריה. כמובן שבעונת הקיץ גם במלונות פתאל וישרוטל בטבריה יהיה צפוף כמו במלונות פתאל וישרוטל באילת, בתקופה היותר חלשה של השנה גם באילת וגם בטבריה המצב יהיה דומה.

לסיכום אפשר לומר שנופש מושלם יכול להיות גם בטבריה וגם באילת , במיוחד אם לנים במלון טוב ומוכר כמו פתאל למשל או כמו ישרוטל המוצלח, אפשרויות הבחירה בין המלונות באילת היא כמובן יותר גדולה אך גם בטבריה ישנם מספר לא מבוטל של מלונות  באזור סובב כינרת וגם באזור העיר טבריה עצמה. פתאל, ישרוטל , מלונות באילת , מלונות בטבריה, מה זה באמת משנה , העיקר שיש לנו ארץ נהדרת שאפשר לטייל ולנפוש בה ככל שנרצה.


אודות מחבר המאמר

בוגר קורס לתיירות פנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.