אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לתכנון מסלול טיול מוצלח באירופה

 

כשנוסעים עם הילדים לאירופה לטיול בת מצווה או לניקוי ראש בחגים כדאי לתכנן את הטיול באופן יסודי . הטיול צריך להיות מותאם לזמן העומד לרשותכם,לתקציב, לחתך הגילאים, לתחומי העניין של ההורים  בכלל ושל הילדים בפרט. ובמיוחד, לינה מרווחת וחסכונית ,שתאפשר למשפחה לאגור כוחות בין היעדים השונים.  

 

איך ניתן לתכננן טיול מוצלח?

ראשית צריך להחליט לאן נוסעים. ההחלטה הזו תלויה בשיקולים רבים כמו גודל היעד, האטרקציות שיש במקום, המלצות של מכרים ששהו במקום . ועוד. לאחר שהחלטתם על ביקור במדינה אחת או יותר, אפשר להתחיל ללמוד לגבי  המקום מספרי טיולים, חוברות של סוכנויות נסיעות והאינטרנט. במהלך הקריאה, מומלץ לסמן את המקומות העיקריים אותם אתם רוצים לראות.

 

צימרים ותחבורה באירופה

מקומות הלינה הטובים ביותר הם הצימרים. אם המשפחה מטיילת רק שבוע לא רצוי לטלטל את הילדים יותר מדי וכדאי לשכור צימר אחד ממנו יוצאים למסלולי כוכב.  כאשר מדובר על טיול של כשבועיים אפשר, להזמין כמה צימרים, באזורים השונים. במדינות קטנות אין צורך ללון בכמה צימרים וגם במדינות גדולות כדאי להסתפק באזורים ספציפיים ולנסוע למקומות אחרים בטיול אחר.

 

מהם יתרונות הצימרים?

בצימר למשפחה יש מרחב מחייה, מטבח הכולל  עם  תנור, כלי אוכל וכו'. בצימר יש טלוויזיה בלווין, מיזוג וכל מה שדרוש לשהייה נוחה. צימרים מאפשרים מגורים במקומות קסומים בטבע ,ליד אגמים, בלב יער   המשפחה חווה את חיי המקום בשילוב של ביקורים בערים  ובאטרקציות התיירותיות. בצימר ניתן לנוח ולבלות כולם ביחד בתחושה ביתית עם אוכל ביתי, ולבני המשפחה יש אפשרות להיות קצת לבד בטיול.

 

צימר עם רכב וטיסה

בדרך כלל הזמנת צימר מתבצעת כחלק מעסקת חבילה עם שכירת רכב צמוד וטיסות. חבילות אלו משתלמות ביותר ומוזילות את העלויות של הטיול. כמו כן, הנופשים לא משקיעים    זמן במציאת רכב או טיסות והכול כבר מאורגן מראש.

 

בחירת אטרקציות לטיול.

רצוי  לשלב בטיול ביקור בעיר גדולה   אחת לפחות ולראות מוזיאונים המרחיבים את אופקי הדור הצעיר כמו מוזיאוןהשוקולד. מומלץ לבדוק מראש  לגבי פסטיבלים המתקיימים במקום, לבקר באקווריום ולבלות במסעדה עליה קראתם או שמעתם המלצות. כדאי להתחיל בסיור באוטובוס תיירים בעיר באמצעותו ניתן להתרשם מהמקומות אליהם תרצו ללכת. בנוסף לביקור בעיר אפשר לבלות  בפארק שעשועים אחד או שניים. זה מספיק לטיול כה קצר. מומלץ ביותר לכלול בטיול את הטבע הנפלא של מדינות אירופה עם רכיבה על סוסים, ביקור בכפרים ציוריים, הליכה בנופים ועוד. זו ההזמנות לערוך פעילות ספורטיבית החשובה לילדים שכל היום יושבים מול המחשב והטלוויזיה. הפעילות הספורטיבית מגבשת את המשפחה ותורמת למצב הרוח.  מומלץ לקחת מהצימר מצרכים ולערוך פיקניק מהנה בחיק הטבע.


אודות מחבר המאמר

חבילות סקי באיטליה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.