אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בניו זילנד וסוגיה

עבודה בניו זילנד מספקת הזדמנות לבקר לזמן ארוך באחת המדינות היפות בתבל ותוך כדי לאגור סכומי כסף גדולים שיכולים להספיק למטרות השונות, כגון טיול או לימודים גבוהים. ניו זילנד מאופיינת, מלבד הנופים המרהיבים שבה והמועמדות הקבועה לתואר 'האזור היפה בעולם', גם בתושבים נעימים ונחמדים ובמדיניות סובלנית מאוד כלפי זרים ובני אדם באשר הם. הודות לתכונות אלו מדובר באזור מתוייר מאוד, שהתיירים עדיין לא שבעו ממנו ולא מאסו בו. כיוון שבניו זילנד עיקר התיירות היא תיירות טבע, האזורים המיושבים לא סובלים מצפיפות בלתי נסבלת כמו שנהוג לראות בערים גדולות כמו פריז או רומא, ויש בכך יתרונות רבים כשמדברים על אפשרויות עבודה ועל פוטנציאל כלכלי. אז מהן האפשרויות שעומדות בפני צעירים ישראלים (וגם צעירים פחות) שמחפשים עבודה בניו זילנד? התשובות לפניכם.

 

עבודה בניו זילנד – איפה עובדים

תחום העבודה בחו"ל התפתח למכביר בשנים האחרונות, ויחד עם ההתפתחויות החיוביות הגיעו גם תופעות אחרות, כגון סכסוכים פוליטיים, שנאה גוברת כלפי ישראל בעולם ובכל מה שקשור לענף העבודה עצמו – רוויה מסויימת אליה הגיעו שווקים ואזורים שהפוטנציאל הכלכלי שבהם נוצל עד תום כמעט. עבודה בניו זילנד חפה מכל אלו – בין אם העבודה היא בתחום המכירות הרווחי, בענף האבטחה המסודר, בטיפול בילדים או בכל ענף אחר, ניו זילנד נחשבת בתולית, זכה ותמימה. עגלות בניו זילנד עדיין לא הגיעו לכל חור, תושבי ניו זילנד לא מאסו במוכרים הישראלים והתיירים עדיין שמחים להחליף מדי פעם את הנופים הפראיים בהתקפי קנייה פתאומיים, בערים הגדולות. גם המכירות מדלת לדלת משגשגות למדי בניו זילנד, וכך גם ענף האבטחה, שמאפשר לחלק מהעובדים לעבוד במרבית הזמן בניו זילנד עצמה ולחלקם לעבור בניו זילנד למספר ימים כחלק משייט בין כמה מדינות ויבשות. עבודה בניו זילנד מתבצעת לרוב דרך חברות ישראליות, שמכירות את היתרונות של הישראלים ויודעות להפיק מהם רווחים לטובתן ולטובת העובדים, אך ניתן להשיג עבודה גם בחברות מקומיות, במיוחד למי שיש ברשותו אזרחות ניו זילנדית, אוסטרלית או אזרחות זרה אחרת. רוב מקומות העבודה מספקים לצד אפשרות עבודה בניו זילנד גם סידור מגורים נוח, הדרכה מקיפה וצמודה, ליווי של כל עובד חדש עד התאקלמותו והסתגלותו המלאה לתפקיד, וכמובן הוצאות שונות על רכב, טלפון נייד וכרטיס טיסה. עבור ישראלים, שאינם מורגלים במנהגים המקומיים ומתקשים בהבנה אינטואיטיבית של האנגלית אותה דוברים הניו זילנדים, הליווי וההדרכה האלה הם יתרון שעושה את ההבדל וגורם לכל עבודה בניו זילנד להיות ריאלית יותר ורווחית הרבה יותר. 

 

עבודה בניו זילנד – היכן לחפש

עבודה בניו זילנד אפשר למצוא בלוחות עבודה ולוחות דרושים שמתפרסמים ברשת, באתרי עבודה בחו"ל. היתרון במקומות הללו הוא העובדה שמפרסמות בהם חברות בדוקות שעברו אימות והן חברות חוקיות ורציניות. חברות כאלו מספקות לא רק את התנאים שפורטו מעלה אלא גם מקלות על סידורי הויזה הדרושה לניו זילנד, במידת הצורך. לא בכל המקרים נדרשת ויזה, והמעסיקים מנוסים בתחום ויודעים אילו מסמכים יש להגיש בכניסה וכיצד להכין אותם מראש. במהלך חיפוש העבודה, חשוב ללמוד כל תחום שנראה מתאים, להכיר את החברות השונות ובמידה ומעוניינים לעבוד במכירות, גם את המוצרים השונים הנמכרים בניו זילנד – על מנת להגיע מוכנים לראיון העבודה ולבחור בסופו של דבר לא רק את התחום הטוב והמתאים ביותר אלא גם את החברה שתספק את התנאים הנדרשים להצלחה במהלך עבודה בניו זילנד.


אודות מחבר המאמר

אתר MAKA - המוביל בתחום עבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.