אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת שערות לצמיתות

הסרת שערות לצמיתות סחפה בשנים האחרונות הן את הגברים והן את הנשים בישראל, ונחשבת לשיטה בטוחה להיפטר מהשיער, עם תוצאות שמחזיקות לאורך זמן. ישנן מספר אפשרויות לבצע הסרת שיער לצמיתות מהגוף, ולגרום לשערות לא לצמוח יותר, בן אם בפנים, בגוף, באזורים נרחבים או באזורים מצומצמים. בין השיטות אפשר למנות את הלייזר, האפילציה, ה-IPL, האינפרא-אדום – כולן נחשבות בטוחות ובעלות הצלחה מוכחת ונסיון של שנים. רוב הטיפולים להסרת שערות נעשים על ידי בעלי מקצוע, שיכולים להיות טכנאים רפואיים או קומסטיקאיות רפואיות, והם ניתנים במכונים ובמרפאות, בבתים פרטיים ובמקומות שונים. מבין כל האפשרויות וההיצע קשה לבחור במי לבטוח ולמי לתת את המשימה. הנה כמה עצות איך לבחור מכון, שטיה ובעל מקצוע שיבצעו עבורכם באופן אמין ובטוח הסרת שערות לצמיתות

 

הסרת שערות לצמיתות – איפה מומלץ?

ההכשרה שצריך לעבור מי שבסופו של דבר עובד בתחום הסרת שערות לצמיתות איננה חד משמעית. הדבר היחידי שנדרש ממנו או ממנה היא לדעת לעבוד עם המכשיר, הכלי או המכונה שמבצעת את הפעולה של הסרת השערות – וזה יכול להיות מכשיר לייזר, מכונה משוכללת ומתקדמת של לייזר, מכשיר אינפרא אדום או מחט חשמלית קטנה שמוכרת יותר בשם אפילציה. ההדרכה על כל מכשיר ומכשיר ניתנת על ידי החברות שמשווקות ומוכרות את המכשירים, ולרוב מי שיש ברשותו מכשיר כזה יודע לעבוד איתו. לכן, כל מכון, מרפאה או קוסמטיקאית רפואית שמחזיקים במכשירים וכלים של הסרת שיער בלייזר ובכלל כנראה עברו הכשרה והם יודעים להשתמש במכשירים. עבור הלקוחות, יש חשיבות האם אותם בעלי מקצוע שמציעים הסרת שערות לצמיתות סיימו את הכשרתם אתמול או שהם מנוסים בתחום? כאן מגיעים ההבדלים. ככל שהנסיון רב יותר כך הסיכוי גדל, שהתוצאות יהיו משביעות רצון, הטיפול לא יימשך מעבר לנדרש ולא ייגרמו כוויות או זיהומים במהלך הטיפולים. שיקול נוסף הוא שיקול של הגיינה – מקומות נקיים, עם הרגלי עבודה מסודרים שמחטאים את הכלים או מחליפים אותם ממטופל למטופל, הם חשובים מאוד בענף הסרת שערות לצמיתות כמו בכל טיפול אסתטי או רפואי שמערב מגע עם הגוף. המרפאה או המכון צריכים להיות נקיים ולשמור על כללי היגיינה וחיטוי באופן יומיומי. כדאי לברר האם למקום יש שם, בין אם מדובר באדם פרטי, מכון או מרפאה, או רשת מכונים – וכאן פחות משנה הפרסום אלא השם. ניתן לבדוק זאת על ידי המלצות של אנשים שכבר עברו הסרת שערות לצמיתות במקום – פשוט לבקש המלצות מהטכנאי, המזכירה, הקוסמטיקאית או מי שקשור למקום.

 

הסרת שערות לצמיתות במרפאה

הסרת שערות לצמיתות לרוב אינה מבוצעת על ידי רופאים אלא על ידי טכנאים, אחיות, קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע אחרים שעובדים בסביבות רפואיות אך אינם רופאים. גם אם הסרת השיער מתבצעת במקום שקורא לעצמו מרפאה ואכן עובד עם ציוד רפואי, ועובדים בו רופאים, עדיין אין שום צורך שמי שיבצע את ההסרה יהיה רופא. מדובר בטיפול לא פולשני ולא חודרני, שברובו הוא טכני ולא מצריך היכרות רפואית מעמיקה עם הגוף או לימוד של שבע שנים. מהסיבה הזו חשוב מאוד שלאדם המטפל יהיה ניסיון בתחום הסרת שערות – דווקא בגלל שאין לו או לה יכולת להעריך את הנזק שנגרם מטיפול לא טוב או לא נכון. מי שמעוניין בתוצאות טובות שיתאימו לציפיותיו ולהבטחות ומי שמחפש טיפול בטוח, חשוב שיבחר לבצע הסרת שערות לצמיתות במקום בעל שם.


אודות מחבר המאמר

פורטל אסתטיקה - המומחה בנושא ניתוחים פלסטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.