אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיהו טכנאי מחשבים טוב?

בעידן המודרני של ימינו, בו המחשב הפך לחלק בלתי נפרד מחיי השגרה שלנו, כך גם טכנאי המחשבים מקבל מקום חשוב ובלתי נפרד. היום בכל משרד ובכל בית קיים מחשב אחד או יותר ובו נמצאים כל המסמכים והתמונות הכי חשובים לנו, לכן תעדיף אדם אמין ומקצועי שאיתו תבחר לעבוד.

טכנאי מחשבים הוא אדם העוסק בהתקנה, בתיקון ובתחזוקה של מחשבים בתחומי התוכנה והחומרה. אחריות הטכנאי היא בדרך כלל להרכיב ולהגדיר חומרה חדשה, התקנה ועדכון של תוכנה ותחזוקה של רשתות תקשורת ואינטרנט.

סוגי התיקונים הם רבים החל מהשינוי הגדרות לא נכונות, טיפול בוירוסים במחשב, ועד החלפת חומרה או מערכת הפעלה. חלק מהטכנאים מספקים שירותים בבית הלקוח בעוד שאחרים מספקים שירותים כאשר הלקוח מביא את המחשב לבית העסק שלהם.

 חלק מהטכנאים עצמאיים או בעלי חברה המספקת שירותי תמיכה.

חברת מחשבים בדרך כלל נותנת מענה ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים.

שירותי מחשוב ללקוחות עסקיים:

שירותי מחשוב ללקוחות פרטיים:

בנוסף, טכנאי מחשבים יכול לתרום לכם ע"י השתלטות מרחוק, עצם הניצול של המודרניזציה- כלומר האינטרנט, מאפשר לכם כלקוחות לקבל שירות "אונליין" תוך קבלת פתרון לבעיה שנוצרה. ההשתלטות מרחוק יכולה להתבצע אך ורק ע"י טכנאי מחשבים מקצועי שמטרתו היא לחסוך לכם זמן יקר וכסף.

זכרו תמיד שטכנאי מחשבים טוב הוא אדם מקצועי, אמין, סבלני שנותן יחס אישי ומהיר ללקוחותיו, ובנוסף, שהמחיר יהיה סביר.

 


אודות מחבר המאמר

לוי לורן- חברת גיא טק - שירותי מחשוב

ניתן לפנות בטל': 1700-555-477

או במייל: guy.tech3@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.