אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קופירייטינג ושירותי כתיבה נוספים – למה הם נחוצים?

קופירייטינג – כל אחד יכול?

 

קופירייטינג זהו תחום עבודה שצובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות, למרות שקיימות עבודות רבות שההתפתחות הטכנולוגיות הולכת ומכחידה אותם. קופירייטינג לא שייך לתחום, ומסיבה די מובנת. בכל הקשור לברירת מילים שיפגעו במטרה שאותה מציבים המפרסמים – נחוץ אדם שיודע לעשות קופירייטינג, בעל יכולת לייצור יש מאין ולא מנתונים מובנים, כפי שעושה זאת המחשב. אם כך, לא משנה עד כמה תתקדם הטכנולוגיה, תחום קופירייטינג יהיה שייך לבני האדם עוד שנים רבות.

 

תרגום שיווקי – דקויות העבודה

 

תרגום שיווקי זה תחום חשוב ביותר של קופירייטינג. תרגום שיווקי מאפשר לכל בית עסק או חברה להפוך לנגישים יותר לשוק הבינלאומי. מטרת תרגום שיווקי   הינה להביא ללקוחות פוטנציאליים מחוץ לארץ את כל המידע הרלוונטי על החברה שלכם על מנת לעורר את עניינם ואת הרצון לשיתוף פעולה. קופירייטינג מכל סוג הינו חשוב מאוד לכל פעולה שיווקית, משום שהוא עוזר לחבר בין אנשים גם אם הם נמצאים בקצוות שונים של העולם. תרגום שיווקי אמור לקרב עולמות וסגור פערים, תרגום שיווקי לא רק מתרגם את המילים שבטקסט, אלא גם מתאים אותם למנטאליות של האנשים שקוראים אותו ומתקן את הטקסט כך, שהם יראו את מה שהם רוצים לראות.

 

כתיבת תוכן לאתרים – מדוע זה כל כך קריטי?

 

כתיבת תוכן לאתרים זוהי עבודה הרבה יותר חשובה ממה שאפשר לחשוב ממבט ראשון. לכאורה, האתר צריך להיות יפה, להיראות רציני, שיהיו בו תמונות יפות וממחישות, אך מה אם התוכן האמיתי? כתיבת תוכן לאתרים זוהי עבודה חשובה ומשמעותית מאוד בתחום קופירייטינג, משום שהטקסט לא צריך להיות מקרי, הוא צריך לשרת את המטרה, אך גם להיות קריא ומעניין לאדם הנכנס לאתר. כתיבת תוכן לאתרים זו עבודה שכדאי להטיל על אנשים יודעי דבר ולא לחסוך, משום שאן כתיבת תוכן לאתרים יתבצע בצורה לא איכותית – זה יהרוס את כל הרושם הטוב שנוצר עקב המראה המוצלח של כל אתר. הצורה חשובה, אך התוכן – חשוב לא פחות.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.