אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנה לניהול סיסמאות ומילוי אוטומטי ובטוח של טפסים ומקוונים

 

  עדיין שוכחים את שם המשתמש והססמא באתרים בהם ביקרתם לפני זמן רב? משתמשים במספר דל של סיסמאות מחשש שתשכחו אותן ברגע האמת? מודעים לסיכון הגלום בהקלדת הססמאות וכתובות האתרים?

 להורדת התוכנה ישירות מאתר יצרן ללא פערי תיווך - הקש כאן

RoboForm הוא התשובה האולטימטיבית, מאפשר ניהול כל הססמאות, הטפסים המקוונים או כל מידע אחר אותו יש צורך להקליד מדי פעם באתרים שכבר שכחכתם מקיומם בגלל הצפת המידע, אובדן חלק ממנו בגלל קריסת המע וגורמים רבים נוספים.

ניהול הסיסמאות שלך היכנס/י באופן אוטומטי – לא צורך בהקשת שם משתמש וסיסמא, RoboForm מאפשר לך לבחור סיסמאות מורכבות במיוחד עבור כל אתר בזכות העובדה שאין כל צורך לזכור אותן.

מילוי טפסי רישום ארוך Checkout בלחיצה אחת –  RoboForm יזכור עבורך טפסים מקוונים הכוללים פרטים רבים כגון כתובת, מס טלפון ועוד.

להצפין את הסיסמאות שלך כדי להשיג ביטחון מוחלטRoboForm יצפין עבורך את הסיסמאות וכך ימנע מאורחים בלתי קרואים לשחזר אותן לעשות בהן שימוש לרעה.

לייצר סיסמאות אקראיות כדי למקסם את עוצמת הסיסמהRoboForm יחולל עבורך ססמאות מורכבות שאינן מבוססות על פרטים אישיים.

להילחם דיוג ידי הזנת סיסמאות רק על התאמת אתרי אינטרנט – RoboForm מבחין בין אתרים זדוניים לאתרים לגיטימיים ולא יאפשר מילוי אוטומטי באתרים מתחזים שאפילו כשאת/ה לא הבחנת.

Keyloggers – הזנת פרטים  שלא על ידי שימוש בלוח המקשים להזין סיסמאות – RoboForm אינו קשור בהקלדת הנתונים עי המקלדת ולכן מוגן מפני תוכנות ריגול המתעדות את ההקלדות לצורך פריצה וגניבת זהויות.

לגבות את הסיסמאות שלך ולהעתיק אותם בין מחשביםRoboForm מאפשר סינכרון של הסיסמאות ללא הגבלה, גיבוי על גבי שרת מאובטח ואחזור במקרה של קריסת המחשב.

סינכרון ססמאות בין מחשבים באמצעות GoodSync  

גרסאות RoboForm:

נייד: RoboForm2Go פועל ממפתח USB, אין צורך להתקין.

טלפון ידידותית: לסנכרן את הסיסמאות שלך כדי Windows Mobile ו Palm

יוניברסל: עובדת עם Internet Explorer, AOL / MSN, Firefox.

 להורדת התוכנה ישירות מאתר יצרן ללא פערי תיווך - הקש כאן

 IE 8, IE 7, פיירפוקס 3.5 ו-Vista נתמכים באופן מלא.

אז תן ל RoboForm לנהל את הסיסמאות שלך ולמלא טפסים בלחיצה אחת!

 

 


אודות מחבר המאמר

צח סחר - מחשבים ומערכות ניווט

www.power4all.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.