אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי PHP – למתכנתים ותיקים ולמתכנתים עתידיים

לימודי מחשבים – מקצוע פרקטי לחיים

 

עולם המחשבים נמצא כמעט בכל תחום בחיים שלנו, כך שסביבות עבודה רבות הפכו לממוחשבות ועלה הצורך בכוח אדם שעוסק בתחום זה. בהרבה מקרים, צריך לעבור מסלול של לימודי מחשבים כדי לעסוק בתפקידים שונים שקשורים למחשב, למשל לימודי טכנאי רשתות, קורס תכנות בשפות אינטרנט, קורס גרפיקה ממוחשבת, תואר ראשון במדעי המחשב, ועוד מגוון רחב של מסלולים הקשורים לתחום לימודי מחשבים. קורסים בתחום זה נחשבים לפרקטיים והרבה פעמים התלמידים יוצאים עם מקצוע לחיים, למשל מתכנת, מנהל רשתות, גרפיקאי, בונה אתרים, ועוד. בהרבה מאוד מהמקרים, מועסקים כאלו שסיימו לימודי מחשבים וקבלו תעודת הסמכה בתחום.

 

לימודים – מה המטרה?

 

יכולות להיות מטרות רבות לבחירה בתחום לימודים מסוים. למשל אם זה בתור תחביב, אז אפשר לבחור במסלולים מקוצרים יותר, ופחות חשוב המוניטין של המוסד. למשל אם מישהו רוצה ללמוד תכשיטנות. מישהו שרוצה ללמוד זאת כמקצוע לחיים עשוי לבחור לימודים בתחום זה ממוסד נחשב יותר, גם במחיר של הצורך בהכנת תיק עבודות, לימוד במסלול ממושך ותובעני יותר, וכדומה. גם בתחום לימודי מחשבים אפשר למצוא מי שמגיע כדי להעשיר את עצמו, למשל ללמוד יותר על שימוש באינטרנט, לעומת מי שמחפש להתמקצע בתחום מסוים, למשל מתכנת שרוצה להוסיף שפת תכנות בשביל לפתוח בפניו אופציות תעסוקה נוספות עשוי לבחור לימודים של שפת תכנות ספציפית.

 

לימודי PHP

 

בין הקורסים המוצעים במסגרת לימודים של מחשבים, אפשר למצוא קורסים של לימודי PHP. זהו קורס שיכול להתאים הן למתכנתים שמעוניינים להוסיף עוד שפת תכנות פרקטית, וגם על ידי מי שמעוניין להתחיל ללמוד תכנות בכלל. ההבדל יהיה בתכנים של הקורס. לימודי PHP למתכנתים לא יכללו את עקרונות התכנות אלא יתמקדו בעיקר בשפת תכנות זו, בעוד לימודי PHP למתחילים ילמדו גם כיצד לתכנת באופן כללי.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.