אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קרמיקה

השימוש בקרמיקה

כיום מוכר שכמעט כל זוג שקונה או בונה בית בוחר בעצמו את אריחי קרמיקה שישדרגו את ביתו. מוצר זה שכיח ומבוקש מאוד בתחום הבנייה ושדרוג הבית ואחד מחומרי הריצוף המבוקשים בעולם הן בשל איכות החומר ובשל הרב גוניות שבה היא באה.

 

אריחי קרמיקה מיוצרים בשיטה מלאכותית בניגוד לאריחי שיש ואבן. תהליך העשייה כולל בנייה של אריחים מחרס ודחיסתם בלחץ גבוה מאוד, ציפוי בחומרי זיגוג וצבע ובסוף תהליך – השריפה בתנור.

 

האריחים יכולים להגיע במגוון גדלים וכן ניתן להזמין אריחים שלא בגדלים הסטנדרטיים המקובלים כיום הכול יבוא לידי ביטוי במחיר. כמו כן קרמיקה מגיעה בגוונים נרחבים שניתן לשלב בכל חלל על פי התפיסה העיצובית והמיוחדת לו.

 

כאשר מתכננים את הבית חשוב שהבסיס יהיה נחמד למראה, פריט הריצוף הוא מה שידאג לכך ואכן זוכה למרבית תשומת הלב גם מצד המעצבים.

קרמיקה הינה התשובה האולטימטיבית והאיכותית ביותר עבור שיפור מעמד הבית ועיצובו. קרמיקה הינה חומר שממש יודע לחקות חומרים אחרים, האריחים יכולים בעיבודים מסוימים  כמו אבן על סוגיה השונים, פרקט עץ ואפילו פסיפס.

 

ריצוף קרמיקה

עולם שלם של אפשרויות ... הריצוף הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב אשר מעניק מראה קלאסי מקורי ומיוחד היכולים לממש כל חלום בעיצוב פנים הבית.

יתרונות בריצוף קרמיקה:

* שומר על מראה, עמיד לאורך שנים ואינו מקבל כתמים.

* זול באופן יחסי מבין סוגי הריצוף השונים אך לא פחות מעולה ואיכותי.

* מבחר עשיר מאוד של דוגמאות וצבעים המאפשרים לשדך את הריצוף לכל סגנון.

* חוזק ועמידות מאפיינים עיקרים ולכן הם מוכרים ופופולארים מאוד.

* אינו מחליק, תעשיינים רבים מורחים על אריחי קרמיקה חומר נגד החלקה ולכן מומלץ לבחור גם בבתים שיש ילדים, לאמבטיה ומטבח. 

* קל מאוד לטפל ולתחזק  קרמיקה - מים ומטלית לחה במטרה לנקות את האריחים ואין צורך במוצרי ניקיון. אך במידה ונשפך חומר מיוחד חשוב לנקות מידית בכדי לסכל כתמים ומומלץ להימנע מלגרור חפצים.

* הדבקת קרמיקה היא אפשרות איכותית ומקלה בשדרוג הבית, לחדש את הופעת הבית בקלות וללא הרבה מאמץ ולכלוך.

 

קרמיקה לאמבטיה

כל חדר אמבטיה חייב לחיפוי קרמיקה המגן על הקירות לאור לחות ורטיבות. קרמיקה לאמבטיה היא בעלת יכולת איטום ובידוד וחשוב לבחור קרמיקה מאיכות משובחת בכדי למנוע רטיבות ועובש. אסור שתהיה חלקה מידי, חשוב מאוד לבחור בריצוף האמבטיה ממין אנטי סליפ בכדי לשלול סכנת החלקה.

יש אפשרות בעיצוב "דקורים" – אריחים מצוירים בכדי לשדרג את החזון. כאשר דאגה לתקינות האריחים נעשת על ידי מטלית לחה ואין צורך בחומרי ניקיון.

 

חיפוי קרמיקה חיצוני באריחי קרמיקה

בשנים האחרונות ישנה סטייה גם לסדר חיפוי חיצוני של הבית באריחי קרמיקה אך יחד עם זאת הכרחי לשים חומרים למניעת רטיבות ולהדבקה איכותית של האריחים.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

איציק ורועי - קרמיקה וכלים סניטרים

כל מה שצריך בשביל לבנות חלום, בקרו באתרנו - http://www.keramica.co.il/

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.