אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הזמר לירן אביב דורש התנצלות

לירן אביב הינו זמר צעיר, בתחילת דרכו, שעד היום הוציא 3 סינגלים: "תגידי", שוב את שלי" ו-"לילה לא שקט". השירים והקליפים של הזמר שאולי לא מוכר לחלק מהגולשים, צברו מעל מיליון צפיות ביוטיוב.

לפני מספר ימים פורסמו במספר אתרים, ובהם "חורים ברשת" ו-"ynet" וכן בערוץ 10 ובאתר נענע, תחקיר אודות ציוף צפיות של קליפים ישראלים ביוטיוב. אחד הזמרים שהוצג לכאורה כמעורב בציוף הצפיות היו לירן אביב.

לאחר פרסום כתבות אלו שלח לירן אביב מכתב התראה הן לערוץ 10 ולאתר נענע המציג את הכתבה של גיא לרר בפינתו "צינור לילה" והן לאתר ynet ולבעלי אתר הטכנולוגיה "חורים ברשת", גל מור, בדרישה להסיר את האייטם מהאתרים וכן לפרסם התנצלות ולהציג את הצפיות ביוטיוב כתוצאה של מאמצי שיווק וקידום נרחבים מטעמו של לירן אביב והחברה המנהלת אותו.

 

לירן אביב והחברה המנהלת אותו "אנווה" מכחישים בכל תוקף את הטענות ומביא את עיקרי טענותיו מדוע אין סיבה לחשוד כי הנתונים הם מזוייפים או הושגו בדרכים לא אתיות:

  1.  בחצי השנה האחרונה שודרו הקליפים של לירן אביב "תגידי" ו-"לילה לא שקט" כ-130 פעמים בערוץ 24.
  2.  בחצי השנה האחרונה שודרו קדימונים בני 15 שניות כל אחד המקדמים את הקליפים של לירן אביב "תגידי" ו"לילה לא שקט" כ-240 פעמים בערוץ 24.
  3. בחצי השנה האחרונה הושמעו שיריו של לירן אביב "תגידי", "שוב את שלי" ו"לילה לא שקט" כ-720 פעמים בתחנות רדיו שונות בישראל.

מה שמלמד על פופלריות של שירים אלו בקרב קהל היעד הצופה בערוץ 24.

 

  1. הפופולריות של השירים הביאה לכך שלוח ההופעות של הזמר עמוס, יחסית כמובן לזמר בתחילת דרכו, כאשר רק בחודש ינואר 2010 הוזמן להופיע 10 פעמים במקומות שונים בישראל.

מה שמלמד על פופולריות של לירן אביב בקרב בעלי מועדונים אשר מעוניינים שהזמר יופיע אצלם כדי למשוך קהל.

כאמור, בימים אלו שלח לירן אביב דרישה להתנצלות מהערוצים אשר לטענתו הכפישו אותו. המשך יבוא.


אודות מחבר המאמר

מוטי לוכים - מבקר מוזיקה עצמאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.