אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיער

טיפול בנשירת שיער על ידי מילוי שיערנשירת שיער הינה תופעה פופולאריות, בעיקר בקרב הגברים, אך גם נשים סובלות ממנה. מדובר בתופעה שיכולה לנבוע מגורמים רבים, כגון גנטיקה, מחלות זיהומיות, מחסור בויטמינים כתוצאה מתזונה לקויה, תוספות שיער שהונחו בצורה לא מקצועית ו/או לאורך זמן, מזג האוויר ועוד.

בכל גורם ניתן לטפל בצורה אחרת ולכן יש צורך לאבחן את גורם הנשירה מבעד מועד. למשל, טיפול במחסור בויטמינים ניתן להתחיל רק לאחר מעבר על בדיקות דם שניתנות על ידי רופא המשפחה. כנ"ל גם במקרה של נשירת שיער הנגרמת מבעיות גנטיקה.

טיפול בנשירת שיער על ידי מילויאם כן, הטיפול כרוך בבדיקה מקיפה של גורם הנשירה ולאחר מכן ניתן להתחיל בטיפול. באם מדובר בגנטיקה, קיימים שני פתרונות – השתלת שיער או מילוי שיער. השתלת שיער הינו תהליך יקר שאינו מתאים לכל אדם ולכן הפתרון היעיל ביותר ואף האמין ביותר הוא מילוי שיער. באמצעות מילוי שיער, ניתן ליצור מראה שופע לראש עם שיער דליל. במקרה של מילוי שיער, אין חשש מחומרים כימיים שאינם מומלצים לגוף והטיפול באמצעותו אינו כואב ולא יוצר שינוי דרסטי.

מילוי שיער – כיצד מבצעים את הטיפול?הסובלים משיער דליל כתוצאה מבעיות גנטיקה, מחלות וגורמים אחרים, יכולים לטפל בבעיה באמצעות מילוי שיער. התהליך פשוט למדי ונעשה על ידי הדבקה, ובשמו המקצועי נקרא תוספות שיער. למעשה, מעצב השעיר מבצע הדבקה של קצוות השיער המלאכותי לשיער הטבעי של הלקוח או הלקוחה. כמובן שלפני תחילת הטיפול מתאימים את צבע השיער על מנת שלא יראו בשינוי.

מילוי שיער – למי לפנות?אם אתם מעוניינים בטיפול באמצעות מילוי שיער, רצוי שתפנו לגורמים מקצועיים. את התהליך ניתן לעבור כיום במספרות רבות, אך חשוב לברר שבאותה מספרה יודעים לעשות עבודה מקצועית – להתאים את צבע השיער, להדביק כמו שצריך את קצוות השיער ולספק שירות מעולה. למרות שלא מדובר בתהליך חודרני או כואב, עדיין רבים מהאנשים הסובלים משיער דליל נוטים להתבייש במצבם, ולכן צריך לפנות למעצב שיער שמצד אחד יודע את עבודת המילוי, ומצד שני אכפתי, רגיש ועדין למטופל.

לסיכום, נשירת שיער נגרמת כתוצאה מגורמים רבים, שיש לאבחן אותם כאשר הנשירה הופכת למסיבית או מתרחשת לאורך זמן. קיימים טיפולים רבים לטיפול בנשירת שיער, כאשר אחד מהם הוא מילוי שיער באמצעות תוספות שיער. יש לבצע את תהליך המילוי אצל מעצב שיער מקצועי, בעל ניסיון במילוי שיער ותוספות שיער ולא אצל כל אחד ואחד.


אודות מחבר המאמר

איי ווב – שירותי אינטרנט http://www.eyeweb.co.il

הקמה ניהול קידום ופירסום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.