אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקיון בתים עצות שמושיות

ניקיון בתיםניקיון  בתים הינה מטלה מייאשת, מאחר שהבית לא נשאר נקי לאורך זמן רב ודיירי הבית דואגים ללכלך ולבלגן אותו במהרה ולכן צריכים אנו לדעת כיצד ניקוי בתים יכול להיעשות מהר יותר ויעיל יותר.1. אבק ולכלוך במקומות עליונים תמיד נופלים למטה, ולכן ניקוי בתים עם מספר קומות צריך להתחיל מהמקום הגבוה ביותר בבית. אם ננקה את הבית בדרך הפוכה, כלומר מלמטה למעלה, אנחנו נגרום ללכלוך ולאבק שבמקומות הגבוהים ליפול למקומות הנמוכים שכבר סיימנו לנקות שם.

2. אין הכרח לצחצח את הבית כל יום, טוב יותר לחלק את הניקוי של הבית במשך השבוע, ניקיון בתים בדרך זאת פחות משעמם ולוקחת מאיתנו פחות זמן, לדוגמה בית עם 5 חדרים אפשר לחלק חדר לכל יום בשבוע ואת יתר הבית ביום החמישי.

3. לעטות כפפות גומי מגינות, ישנם חומרי ניקוי המסוגלים להזיק לעור שלך וישנם חומרי ניקוי שגורמים לעור להתקמט. מומלץ מאד להשתמש בכפפות גומי בשביל ניקוי רטוב (עם חומרי ניקוי) ובכפפות בד בשביל ניקוי יבש, הן עוזרות בניקוי האבק.

4. לא לאפשר ללכלוך להיכנס לביתך, רוב הזמן שגוזלת העבודה של ניקיון בתים הוא בעיקר בניקוי לכלוך אשר שמגיע מבחוץ, לכן תקפיד שלא ייכנס לביתך שום לכלוך.להציב בכניסת הבית שטיח כניסה, הוא יכול למנוע מהרבה מאד לכלוך מלהיכנס לביתך

5. תקצו לעצמך זמן קבוע בכל יום לניקיון הבית,ניקיון בתים עלול להימשך זמן רב כאשר לא שמים לב לשעון, והרבה מהזמן הזה ניתן לחסוך ולקצר, תהיה פדנט בעניין הזמן, כאשר אתה מתפנה לנקות את הבית תקציב זמן מסוים ואם אינך עומד בזמן הזה תפסיק לנקות וזה יזרז אותך בפעם הבאה לנקות את הבית מהר יותר ולחסוך זמן רב.

6. תפעיל את המערכת סטריאו ותשמע מוסיקה קצבית, המוסיקה תמריץ אותך לנקות מהר יותר. אפילו במפעלים הנהיגו את השיטה הזאת לשמוע מוסיקה בזמן העבודה ובאמת אחוזי התפוקה הזניקו בעשרות מונים. שיטה הזאת של לשמוע מוסיקה בזמן העבודה עובדת גם עם ניקוי בתים.

7. העזר בחומרי הניקוי הטובים ביותר, עם חומרי ניקוי איכותיים ניתן לנקות מהר יותר את הבית והם חוסכים לך הרבה זמן, אל תחסוך כמה פרוטות על חומרי ניקוי זולים ובמקום זאת תבזבז זמן רב יותר בניקוי הבית.

8.פעם בחודש או אחרי כל שטיפת רצפה כדאי לעבור עם תרסיס נגד מזיקים על הפאנלים בבית, סביר להניח שהם יעלמו מהרצפה. בכל מקרה מומלץ לבצע הדברה פעם בשנה לפני תחילת האביבכל אדם יודע ומכיר את ביתו, את בני ביתו ואת האמצעים העומדים לרשותו ויכול למצוא רעיונות נוספים לחסוך זמן בניקוי הבית שלו, אנחנו רק הצענו מספר הצעות שרלבנטיות לכולם


אודות מחבר המאמר

נקיון בקליק חברת פוליש ונקיון משגשגת עם לקוחות מרוצים שהתרגלו לקבל ניקיון מקצועי ניקיון בקליק חברת פוליש ונקיון אמינה ומקצועית עם בקרת איכות  יחס אדיב ושמירה על יחסי אנוש וטיפוח מתמיד של יחסים עם לקוחות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.