אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת רכב לישראל לטיולים משפחתיים

בשנה שעברה אני אשתי והילדים נסענו לחופשה חלומית בצפון. החלטנו שהשנה אין לנו תקציב לנסוע לחו"ל והאמת שגם לא רצינו- העדפנו לנפוש בישראל כמו בימים בהם הילדים היו ממש קטנטנים וחששנו לצאת עמם מגבולות הארץ. הפעם החלטנו לנסוע לקיבוץ גושרים המקסים ולבלות עשרה ימים של שקט ושלווה בצפון. החופשה הייתה נהדרת, ולא התחרטנו לרגע על היעד אותו בחרנו.

נסענו כמעט לכל מקום מפורסם בצפון ונהננו מכל רגע.נסענו  לכנרת, לעמק החולה, להר החרמון, שבאביב יש בסביבתו פריחה נהדרת בשלל צבעים, ולעוד מקומות רבים ויפים. הנסיעה מיעד ליעד, ואל הצפון עצמו, הייתה נעימה מאוד וללא תקלות בזכות ההחלטה הנבונה שלנו לפנות לחברה בתחום השכרת רכב בישראל ולשכור ממנה רכב משפחתי גדול עם נוחיות מרבית. הרכב אותו שכרנו מחברה של השכרת רכב בישראל כלל מזגן, מושבים נוחים ורחבים, מתקני שתייה מקדימה ומאחורה וכמובן רדיו עם כל התחנות. כל אלו הנעימו לנו את הנסיעה וגרמו לה להיות חלקה ללא תקלות. אפילו בתי הקטנה שבדרך כלל סובלת מבחילות בנסיעות ארוכות ישנה כמעט כל הדרך. שני הילדים הגדולים יותר גם הם היו רגועים והרגישו טוב לאורך כל הנסיעה ואילו אני ואשתי פשוט התרווחנו בכיסאות והקשבנו לרדיו במהלך הנסיעה. אני לא רוצה להתחיל לדמיין איך הייתה נראית הנסיעה אילו לא פנינו לחברה של השכרת רכב - האוטו היה מטרטר, הילדים היו מצטופפים מאחור ומרעישים מרוב חוסר נוחות ואני ואשתי גם כן היינו חסרי סבלנות ולחוצים להגיע למלון. בזכות הרכב המשפחתי והמרווח שקיבלנו מחברה של השכרת רכב בישראל כולנו נהננו מהנופים והגענו כשאנחנו רגועים ונינוחים.

ביום השני, לאחר שכבר התמקמנו במלון ובחדר, החלטנו לנסוע לנחל דן ולאחר המסלול לאכול במסעדה הנמצאת קרוב מאוד לנחל  דן בחיק הטבע. הגענו לשם עם הרכב אותו שכרנו מחברת השכרת רכב , בקלות ומהירות ולאחר המסלול נחנו מעט ונסענו למסעדה. המסלול היה נפלא מזג האוויר היה נהדר והאוכל במסעדה היה משובח. הכול פעל לטובתנו, את הנסיעה שוב העברנו ללא לחץ ובנוחות ואפילו עצרנו פעמיים בדרך בנקודות תצפית שונות כדי לראות את הנופים הקסומים של הצפון.

ביום השלישי נסענו לעמק החולה הגענו הדרך לשם הייתה מפותלת אך מאחר והרכב ששכרנו מחברת השכרת רכב  היה בטיחותי, לא דאגנו אפילו שהכבישים היו מפותלים. וזוהי סיבה נוספת שאני מאוד ממליץ לנסוע לחופשות משפחתיות עם רכב של חברת  השכרת רכב, הרכב אותו תספק החברה יהיה בטיחותי ולא תצטרכו לדאוג שהוא לא יעמוד בנסיעה הארוכה או שחלילה יהיו תאונות בדרך.

השכרת רכב  מתחזקת את רכביה באופן שוטף במשך כל השנה ומתחייבת לספק עבור כל לקוחותיה רכבים בטיחותיים עבור נסיעות ארוכות. גם מבחינת מתן כל הביטוחים השונים,  השכרת רכב בישראל תדאג לתת לכם כל מה שאתם צריכים.

לסיכום, אני מאוד ממליץ שאם אתם מחליטים לנפוש בישראל, לאילת לצפון או לירושלים וסביבותיה עשו בחכמה ופנו לחברה של השכרת רכב בישראל אשר תספק עבורם רכב בטיחותי נוח ומתאים לנסיעות ארוכות. הנסיעה ברכב מסוג זה תהיה נעימה ואתה תגיעו ליעד שלכם בבטחה , בלי דאגות וללא לחצים.

אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.