אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדק בית זה לא סיפור ילדים

לפעמים, כך לימד אותנו הנסיך הקטן, הדברים החשובים סמויים מהעין. הנסיך הקטן התכוון לדברים טובים כמו באר במדבר או שושנה אחת ושועל מאולף. אבל לפעמים הדברים החשובים שסמויים מהעין הם לא כל-כך טובים. לפעמים חשוב לגלות את הדברים הסמויים מהעין כי הם עלולים לגרום לנו נזק. בדק בית נועד לגלות עבורנו את הדברים הסמויים מהעין בכל מה שקשור לבית שאנחנו רוצים לקנות או בית שכבר נמצא ברשותנו ואנחנו רוצים להכיר אותו טוב יותר.

כמו הנסיכה והעדשה כך הוא גם בדק בית. ישנם דברים שרק מקצוענים יכולים לראות. כמו העדשה שאותה רק נסיכה יכולה להרגיש כך גם בדק בית נועד להעניק לנו את היכולת לראות דברים שרק אנשי מקצוע יכולים לראות. אנשי המקצוע של חברת בדק בית הם המקבילה במציאות של הנסיכה שמרגישה את העדשה שמסתתרת מתחת לעשרות מזרונים, כרים וכסתות. אין עדשה שיכולה לחמוק מעיניהם ומהמכשירים המשוכללים של אנשי בדק בית, לפחות כך צריך לקוות.

אנחנו מתכננים לקנות בית חדש. אנחנו באים לבדוק אותו ומסיירים בחדרים, בוחנים את הקירות, את המטבח, את הסלון. כמו המבקרים השונים בדירה להשכיר של לאה גולדברג אנחנו מסיירים בחדרים ומנסים להחליט אם נאה הדירה בעיננו. אבל עד כמה שננעץ מבטים מבינים בצבע שעל הקיר ובמרצפות שמתחת לרגליים שלנו אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה המצב הבריאותי האמיתי של הבית שאנחנו חושבים לקנות. וודאי, אנחנו יכולים לקבוע אם נאה המטבח גם אם הוא לא מרווח ואם השכנים טובים בעיננו. אבל אין לנו שום יכולת לגלות אם הצנרת במצב טוב, אם האיטום אוטם ואם הרצפה לא עקומה. עבור כל השאלות החשובות הללו אנחנו צריכים בדק בית.

בדק בית לא נועד להחליף את סיפורי הילדים האהובים עלינו; בדק בית הוא מוסר ההשכל הנלמד מהרבה סיפורים שהקריאו לנו בילדותינו ושאותם קראנו בעצמנו. כיוון שהדברים החשובים סמויים מהעין, אנחנו זקוקים למי שיצליח לראות עבורנו את הדברים הסמויים מהעין – חברות בדק בית. כיוון שמתחת למזרנים שלנו מסתתרת עדשה שעלולה לגרום לנו נדודי שינה ארוכים; כיוון שמתחת למרצפות מסתתרת לה צנרת באיכות רעה שתגרום לנו נדודי שינה ארוכים – הרי שנדרש לנו בדק בית שיבטיח לנו שינה מתוקה עם חלומות נעימים. בארון אולי לא מסתתרת מפלצת וגם לא מתחת לרצפה, אבל מה מצב השלד של הבית? ומה מסתתר מאחורי הטיח והצבע? רק בדק בית איכותי ויעיל יכול לגלות לנו את האמת על הבית שיכול להיות בית חלומותינו או הסיוט הגרוע ביותר.

כמה פעמים סיפרו לנו כשהיינו ילדים שהחכם עיניו בראשו? ובכן, אין זה לגמרי נכון. החכם אמנם עיניו בראשו אבל העיניים שלו לא תמיד מספיקות והוא צריך לשלם עבור העיניים של חברות בדק בית כדי להצליח לראות דברים הסמויים מעיניו, חדות ככל שתהיינה. טוב מראה עיניים, לימדו אותנו מגיל צעיר, וכיום אנחנו מבינים שטוב מראה עיניים מקצועי מאשר מבטו של החובבן. אל תדאגו, חברות בדק בית לא מעקרות את הקסם מסיפורי הילדות שלנו, הן רק מאפשרות לנו ליהנות מהם בלי חשש מנזילות בצנרת.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.