אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירה של זר פרחים לכלה

בין כל הריצות שלפני החתונה; האולם, תקליטן, צלם, שמלת כלה, סלון כלות ועוד, ישנו דבר אחד קטן שצריך לסגור. זר כלה הוא הזר שאותו תישאי בדרכך לחופה, הרגע המרגש בחייך, ואותו תזרקי לאחר מכן לאחת מחברותייך. זר הכלה חייב להיבחר בקפידה. הוא חייב להתאים לשמלת הכלה שלך, מבחינת סגנון סידור פרחים ומבחינת גוון הזר, וכמובן, שיהיה נוח להחזיק בו. ישנו מגוון רחב מאוד של זרי כלה ואת המוצלחים מביניהם ניתן למצוא בחנויות של משלוחי פרחים. חנויות אלו מתמחות בזרי כלה בזכות המגוון הרחב של פרחים שיש להם והניסיון הרב של שוזרות הפרחים. בחנויות של משלוחי פרחים תמצאו את הפרחים הטריים והיפים ביותר ויחד עם השוזרת תוכלו למצוא את הזר המיוחד שלכם.

קיים מגוון עצום של זרי כלה בחנויות פרחים והסגנונות הם רבים. ישנם זרי כלה עם שילובי פרחים בצבעים שונים, עם סרטים יפהפיים שמשתרכים מהזר, זרים קלאסיים בצבע, לרוב לבן, צהוב או ורוד וישנם זרים כפריים יותר שבהם יש שימוש גם בגפנים, קש, זרדים או צמח יפה אחר.

חנויות מקצועיות של משלוח פרחים מעסיקות גם שוזרות לא-סטנדרטיות של זרי כלה מיוחדים. ניתן למצוא היום זרי כלה בשילוב אבני סברובסקי, מלמלות יוקרתיות ואפילו שילובים של זהב בזר הכלה. זרים אלה לרוב לא מועברים למישהי אחרת והם נשמרים בביתם החדש של החתן והכלה כמזכרת מאירוע של פעם בחיים. הזרים הייחודיים האלה למעשה הם השתקפות של ייחודיות הזוג שאוחז בהם. חנויות של משלוחי פרחים יכולות לעצב לכם את הזר שהכי יסמל אתכם ביום שבו אתם מצהירים על האהבה שלכם.

זרי כלה בסיסיים וקלאסיים עולים בסביבות 250 ₪. ניתן למצוא גם במחיר זול יותר אך ברוב המקרים, כשמקפידים על בחירת זר יפה ולא מתפשרים, זה הסכום הממוצע. זר כלה זול יותר צריך להדליק אצלך נורה אדומה ולא כדאי לקחת אותו, אם את לא רוצה שהוא יתפרק במהלך היום הארוך שלך.

חנות של משלוחי פרחים יכולה להעניק לכם פתרון מלא לזר הכלה ולסידור הפרחים שעל השולחנות, כך שלא תצטרכו לבנות על האולם או גן האירועים שיעשו זאת. חנויות רבות של משלוח פרחים ישבו איתכם על הסידורים האלה, יעזרו לכם למצוא את הסידור שיתאים אצלכם באירוע וכמובן יגיעו לאולם בצהרי האירוע ויסדרו אותם על השולחנות.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.