אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התייעצות עם עורך דין פלילי

התייעצות עם עורך דין פליליכאשר אתה צריך להתייעץ עם עורך דין פלילי, חשוב מאוד שזה יהיה עורך דין פלילי שיודע ומכיר את מה שעובר עליך. עורך דין פלילי חייב להיות עם ניסיון, משום שללא הניסיון של עורך הדין אתה יכול ליפול ברשתה של המשטרה, או ללכת לאיבוד בתוך ההליך המשפטי שנקלעת אליו. לכן, התייעצות חייבת להיות, עם עורך דין פלילי שאתה שוכר את שירותיו וסומך עליו. יש כמה דברים שכל עורך דין פלילי יכול להסביר לך לגביהם, ומתוך עבודת השטח שלו, צריך כל עורך דין פלילי לתת לך את הכלים ואת הידע לעבור את הכל בשלום.

טיפ מאוד חשוב שיכול לתת לך עורך דין פלילי הוא התשאול. הכוונה היא לזמן שבו שוטר, כל שוטר, שואל אותך שאלות. עורך דין פלילי יוכל לומר לך שאם שוטר תפס אותך ושואל אותך שאלות סתמיות בניידת, או תופס אותך בדרך לשטוף ידיים, ואפילו לשתות, ואמרת לו משהו שיכול להפליל אותך, זה נחשב קביל. לכן, עורך דין פלילי חייב לתדרך אותך מה לעשות ומה לא לעשות בכל זמן נתון כשאתה בהליכי מעצר, חקירה וכיוצא בזה. אם כבר השוטר יצר מסמך ובו הוא כותב את העדות שלך, חובה עליך לקרוא את המסמך הזה לפני שאתה חותם עליך.

השוטר חייב להחתים אותך על המסמך, ואם אתה חותם מבלי לראות מה כתוב שם, אתה יכול לחתום בטעות על דברים שלא אמרת, ולכן המלצה מאוד חשובה שכל עורך דין פלילי טוב ייתן לך היא לראות על מה אתה חותם. במידה ואתה רואה שנכנסו דברים שלא אמרת אותם, או שלא התכוונת לומר אותם, אתה יכול לסרב לחתום. הטיפ הכי טוב שיכול לתת לך כל עורך דין פלילי, וגם כל מי שהוא אינו עורך דין בכלל זה שאם אתה נחשד בפלילים, אז האדם שאתה צריך לפנות אליו הוא עורך דין פלילי. הוא איש המקצוע שיעזור לך בכל שלב שתצטרך לעבור בהליך הפלילי, הן בחקירות והן בשלב המשפט, במידה ויוחלט להגיש נגדך כתב אישום.

לסיום, עורך דין פלילי יעזור לכם במקרים הטובים וברעים ולפעמים אתם תאמרו תודה שיש לכם את העורך דין הזה ועוד יותר תודה שיש את הדבר הזה "הסכם סודיות", אל תשכחו, הסכם הסודיות נועד להגן עליכם ולא על עורך הדין .


אודות מחבר המאמר

עורך דין פלילי מקצועי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.