אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרזיה יעילה

אנשים מתקשים לשמור על דיאטה לאורך זמן, או שמצליחים לרדת במשקל ואז עולים חזרה. אנשים נוטים למצוא דיאטות נוקשות וסגפניות, שעצם המחשבה עליהן גורמת למצב רוח ירוד יותר. לא פעם אנשים טוענים שברגע שהם מכריזים על דיאטה, הם רק חושבים כל הזמן על אוכל, ועל מה הם מפסידים ונוצר מצב של דחיית סיפוקים. דחיית סיפוקים אינה מבטלת את הצורך שלנו אלא רק דוחה אותו במקצת. כאשר אנו דוחים צורך או מצב מסוים, אנו לא באמת מבטלים אותו, אלא רק משיגים לעצמנו קצת זמן, אשר ברגע האמת יעלה לנו ביוקר. כל מה שדחינו יערם לפעם אחת שבה בסופו של דבר נעמוד על סיפוקנו. השגת הרזיה ללא צורך בשמירה על דיאטה קפדנית מדי, יכולה להיות הרבה יותר יעילה. כשנקודת הפתיחה מבחינת השומנים טובה יותר, יש מוטיבציה גבוהה יותר לשמור על התוצאות, במיוחד אם אין זה אומר שמעכשיו צריך לסבול ולאכול רק מלפפונים, או כל דיאטה מוגזמת אחרת.

 

הרזיה יעילה

בכדי להשיג תוצאות של הרזיה יעילה, צריך למצוא פעילות שלא תהווה עבורכם סבל, כך שתוכלו להתמיד בה לאורך זמן. מעבר לכך, למה לסבול אם אפשר למצוא דרכים מהנות שישיגו לכם גוף מושלם באופן הרצוי לכם? שיטת Transion מגרה את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני, ובדרך זו משיגה תוצאות מרשימות מבחינת הרזיה, מיצוק, העלמת צלוליט וחיטוב. בשיטה זו אפשר לשרוף שומנים ולהפטר ממשקל עודף, או לטפל באזורים מסוימים בהם מצטבר שומן, למשל אזור הברך, הירכיים, וכדומה. לעבור טיפול בשיטת Transion זה בעצם כמו לעשות אימון ממוקד - השיטה מאפשרת שתי פעולות רצויות בו זמנית, גם שריפת קלוריות וגם חיזוק שרירים.

 

איך זה עובד?

כשהגוף עובר מאמץ גופני, יורדת כמות האינסולין בדם ויש הפרשה מוגברת של אדרנלין, דבר שמעורר את שימוש הגוף בשומנים הנלקחים מהרקמה השומנית, ואז השומנים הם אלו שנשרפים על מנת לספק לגוף אנרגיה. כשאימון נעשה באופן קבוע, אפשר להבחין בשיפור מבחינת רמות השומנים בדם. היות והטיפול גורם לשרירים לעבור תהליך המדמה את זה של האימון הגופני, על ידי שימוש בפולסים אלקטרוניים, השרירים כביכול מבצעים אימון. 25 דקות של טיפול באמצעות Transion שקול לאימון כושר של 3 שעות. במקום לסבול באמצעות דיאטות חוזרות ונשנות, ולהיכשל בכל פעם מחדש, ובמקום להרעיב את עצמכם ולאחר מכן לעלות חזרה במשקל,  אפשר לבחור בשיטה שאינה מצריכה הרבה זמן, או מאמץ, כך שתוכלו להתמיד בה ובהנאה.

 


אודות מחבר המאמר

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.