אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות לבר מצווה - חגיגה לכל המשפחה

בר מצווה היתה מאז ומתמיד אירוע חשוב בחייו של כל נער. באופן טבעי, התפתח תחום שלם של אטרקציות לבר מצווה, שנתנו לכל אירוע אופי ייחודי, בהתאם לרצונותיו של בעל השמחה ומשפחתו. אטרקציות לבר מצווה מאפשרות למקד את תשומת הלב באישיותו המיוחדת של הנער החוגג, ברגע מהותי בחייו בו הוא מתחיל לגבש אישיות זו כאדם בוגר.אטרקציות לבר מצווה אינן המצאה חדשה. כבר בדור הקודם היו אולמות שמחה שחרגו מסידורי הפרחים השגרתיים, והמציאו כמה אטרקציות לבר מצווה משלהם. צריך לזכור גם שדברים שנראים היום מובנים מאליהם, כמו כניסה חגיגית של חתן השמחה ואפילו עמדת די ג'יי, נתפסו פעם כיוצאי דופן. עם זאת, בשנים האחרונות צצו שלל אטרקציות לבר מצווה ששינו את התחום לחלוטין.

אטרקציות לבר מצווה – כוכב נולד

הצד המוזיקלי מספק מספר אטרקציות מקוריות לבר מצווה. באירועים רבים הילדים מוזמנים להשתתף עם הדי ג'יי ביצירת הפסקול, והשירים מלווים בקליפים על מסכי ענק. גם כאן כבר ישנו חידוש בתחום אטרקציות לבר מצווה – קליפים שבהם מופיע הילד עצמו בליווי חבריו או משפחתו. מומלץ, כמובן, להקדיש לכך מספיק זמן מראש כדי שהתוצאה תהיה מרשימה.ואם כבר מדברים על אטרקציות לבר מצווה מתחום המוזיקה, נראה שאין דומה להופעה של הזמר או הזמרת הנערצים על הילד – רצוי כשהוא אינו יודע על כך מראש. ילדים רבים מעידים כי מבין שלל אטרקציות לבר מצווה שפגשו, זוהי אחת מן המרגשות ביותר. אפשרויות נוספות של אטרקציות לבר מצווה בתחום זה יכולות להיות גם שיר שהוכן על ידי חבריו של הילד, ומושר לו בהפתעה.

אטרקציות לבר מצווה – לא משחק ילדים

ילדים אוהבים לשחק, ומספר אטרקציות לבר מצווה מתבססות על משחקים אטרקטיביים. אין סוף לאפשרויות – ממתקנים מתנפחים, דרך משחקים משעשעים, ועד למשחקי קונסולות מחשב על גבי מסכי ענק. כמובן, כאשר בוחרים אטרקציות לבר מצווה הכוללות משחקים כאלו, יש לוודא מראש כי לא תצוץ שום בעיה שעלולה לסכן את בטיחות החוגגים.אין צורך לזנוח גם את המשחקים היותר מוכרים, ממשחקי ספורט ועד למשחקי שולחן. לעיתים אטרקציות לבר מצווה מחזירות כך מעט מן המשותף לילדים ולהוריהם. אחד הדברים המרגשים שמספקות אטרקציות לבר מצווה הוא קשר בין הדורות - הורים שאינם יכולים להשתתף עם ילדיהם במשחקי מחשב, למשל, נהנים ממשחק כדורגל משותף, שלא השתנה מאז ילדותם.

אטרקציות לבר מצווה – זה מה שנשאר

סוג נוסף של אטרקציות לבר מצווה הינו מזכרות ייחודיות מהאירוע. חלפו הימים בהם היו שולחים מכתב ובו נוסח תודה יבש. כיום מקבלים המוזמנים חפצים שיישארו עמם זמן רב, כגון מגנטים למקרר, עליהם מודפסות תמונות שצולמו במהלך האירוע. גם גלויות המעוטרות בקריקטורות של הנוכחים (שצויירו בזמן האירוע על ידי אמן) יכולות להוות אטרקציות לבר מצווה.כך שגם הזכרונות מן האירוע יכולים להוות אטרקציה בפני עצמם. כמובן שככל שהחגיגה תכלול אטרקציות לבר מצווה מקוריות יותר, היא תהפך לאירוע שישאיר רושם רב יותר. הרשימה, כמובן, עוד ארוכה – ממעגלי מתופפים ועד לטיסות מאורגנות בשמי הארץ וטיולי ג'יפים. העיקר שרגע המעבר מילדות לבגרות ייזכר במשך שנים כאירוע בלתי נשכח.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.