אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צלוליט כאויב על גופינו

אנשים רבים סובלים מתופעת הצלוליט, התופעה בה מצטברים עודפי שומנים בצורה הבולטת לעין על עור הגוף, אשר מטרידה אחוז ניכר מהאנשים, וגם כאלו שאינם סובלים ממשקל עודף. תופעה זו מתרחשת בעקבות התעבות תאי שומן תת עוריים שנלכדים בהם נוזלים ושומנים. לרוב, אלו רקמות שמסלקות את תאי השומן, אך כשאין זה קורה באופן תקין, נראית הופעת הצלוליט. תופעה זו אופיינית בעיקר לאזורי הישבן והירכיים. ההשפעה של תופעת הצלוליט למראית עין היא על גופינו, אך משפיעה במידה רבה גם על הרגשתנו.

 

צלוליט – סיבות להיווצרות התופעה

הצלוליט יכול להתחיל להיווצר כבר בגיל 18 הצעיר, אם כי הוא אופייני יותר סביב גילאי ה- 30 המתקדמים יותר. בשלבים הראשונים הדבר מפריע רק מבחינה אסטטית כאשר הוא משפיע על אופנים שונים כגון, חשש  מיחסים אינטימיים בשל מבוכה וחוסר נוחות, חשיפת הגוף בים או בבריכה ובהמשך, ישנו סיכוי שהדבר יתפתח לדלקת ולבעיות נוספות. אחת הסיבות לתופעה זו היא גנטית, אך גם תזונה לא נכונה וחוסר פעילות גופנית עשויות לגרום לתופעה או להחמיר אותה. היות וחוסר זרימת דם טובה יכול להוביל בין היתר להיווצרות צלוליט, גם לידות יכולות לגרום לכך. מחקרים מצאו כי גם שימוש בגלולות נגד הריון בגיל מוקדם יכול להשפיע בנושא. רבים חושבים שדיאטה, פעילות גופנית או הרזיה אשר יובילו לגוף מושלם יפתרו את בעיית הצלוליט, אך לא כך הדבר ואלו הם אינם הפתרונות לשם הפחתת התופעה או העלמתה.

 

צלוליט - טיפול

טיפול Linfogei היא שיטת טיפול של ניקוז לימפטי הנעשה בצורה מדויקת ויעילה. הטיפול משלב בין גירוי אלקטרוני של ערוצים שקשורים לזרימה הלימפטית בגוף שלנו, תוך כדי שילבו ותיאום עם עבודת הלב, באמצעות שימוש בחיישן מיוחד. טיפול זה יוצר זרימת דם תקינה וכך נפתחות חסימות וניתן לסלק גם רעלים החוצה. טיפול זה יעיל לטיפול בצלוליטיס כך שכבר משיגים שיפור המראה האסטטי יחד אם שיפור בבריאות. בנוסף, בגלל זירוז חילוף החומרים, אפשר להשיג גם תוצאות מרשימות מבחינת הרזיה ואנטי אייג'ינג. עצם הזרימה הטובה מונע הצטברות נוזלים ולכן גם מי שסבל מנפיחות עקב הצטברויות ש נוזלים, יבחין בשיפור. השיפור בזרימה מוביל לעוד תוצאה רצויה, שהיא מראה עור חלק ורענן. שיטה זו אינה גורמת לתופעות לוואי, והתהליך עצמו יעיל ומדויק, כך שאפשר להשיג את התוצאות הרצויות. הטיפולים קצרים כך שאין צורך להשקיע זמן רב וקל למצוא את הזמן לשם קבלת הטיפול.

 

 


אודות מחבר המאמר

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.