אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוספת שיער כפתרון לנשירת שיער אצל גברים

 

נשירת שיער של עד כ – 100 שערות ביום אשר נושרות באופן שווה בחלקי הראש השונים נחשבת נורמאלית ותקינה. היא לא משפיעה על המראה של השיער, וקצב הגדילה הרגיל של השיער מחפה על הנשירה הזו בצורה טובה כך שהיא אינה נראית לעין. גורמים רבים מביאים לכך שנשירת שיער עשויה להיות מואצת מן הרגיל ובמקביל לכך שקצב גדילת השיער יואט, וכך הופך השיער לדליל יותר ויותר עד שמופיעות קרחות באזורים מסוימים או בכל הראש. את נשירת השיער אנחנו לא יכולים לעצור, אך תוספת שיער היא פתרון איכותי ויעיל לנשירת שיער והתקרחות אצל גברים.

ההתקרחות היא תופעה נפוצה, אצל גברים בעיקר. 'התקרחות גברית טיפוסית' היא מנת חלקם של כמחצית מהגברים, והיא מתחילה מנשירת שיער טבעית תקינה ובהדרגה הופכת את השיער לדליל ובשלבים מתקדמים מגיעה למצב של התקרחות. האזורים הנפוצים אשר בהם בדרך כלל מתחיל דילול השיער הם קדמת הראש (תופעה המכונה 'מצח נסוג') ופדחת הראש (האזור העליון של הראש).

הסיבות לנשירת שיער רבות ומגוונות וביניהן גורמים גנטיים, הפרעות הורמונאליות, מחלות מסוימות, תת פעילות של בלוטת התריס, תרופות וחשיפה לחומרים מסוכנים. בנוסף, קיימים גורמים פסיכולוגיים ונפשיים אשר 'מעודדים' את נשירת השיער ומאיצים את תהליך ההתקרחות.

נשירת שיער אשר מושפעת בין היתר ממתח ולחץ נפשיים, הופכת במהירה להיות גורם מתח ולחץ נפשי בפני עצמו, והיא פוגעת בביטחון העצמי של האדם וכך נוצר מעגל קסמים אשר ממשיך להפרות את עצמו ואנחנו נשארים קרחים מכאן ומכאן. תוספת שיער היא פתרון מצוין עבור גברים אשר שובר את מעגל הקסמים הזה ומסייע להם להשיב לעצמם את הביטחון העצמי והשקט הנפשי.

תהליך נשירת השיער, הדילול וההתקרחות עשוי להיות לעתים תהליך ארוך ומייגע אשר מכלה לאטו את הביטחון העצמי של הגבר ומוסיף לו גורמי לחץ ומתח רבים ומיותרים במשך תקופה ארוכה. תוספת שיער היא פתרון מהיר ואיכותי אשר פותר את הבעיה באופן מיידי. מלאי תוספות השיער בסלון אלברט הוא גדול ונרחב ולרוב ניתן יהיה לצאת כבר בפגישה הראשונה עם שיער מלא ושופע בדיוק כפי שהיה בצעירותך.

תוספת שיער עשויה משיער טבעי או סינתטי אשר מעוצב באורכים שונים, בצבעים שונים, חלק או מתולתל – בהתאם לרצונו ובחירתו של הלקוח. תוספת שיער אשר עשויה בצורה מקצועית וטובה אינה ניתנת להבחנה מן השיער הרגיל, כפי שניתן לראות בגלריית התמונות של תוספות השיער. בסלון אלברט צוות מיומן ומקצועי אשר משלב שנים רבות של ניסיון, אמינות ומקצועיות, יחד עם שיטות טיפול חדשניות ועדכניות. תוספת השיער נעשית בסלון אלברט בשיטת SK – Second Skin. זוהי שיטה חדשנית אשר אינה פוגעת בבסיס השיער, ואשר גם במידה ומעוניינים בבוא העת להסיר את תוספת השיער – אינה פוגעת בשיער הטבעי או בעור הקרקפת.

הגיע הזמן לגרום לזמן לעצור, ולפתור את בעיית נשירת השיער במהירות, בקלות ובאופן הבטוח והקל ביותר – באמצעות תוספת שיער. הצוות של סלון אלברט ממתין לכם וישמח לענות על כל שאלותיכם בייעוץ טלפוני חינם או בפגישת ייעוץ. צרו קשר או השאירו פרטיכם ונשמח לעמוד לרשותכם.


אודות מחבר המאמר

eyeweb

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.