אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פתיחת סתימות – כל השיטות

 

אם קראתם את כותרת המאמר, אתם בוודאי תוהים, מה כבר יש לומר על פתיחת סתימות. הרי כולנו יודעים למה הכוונה בפתיחת סתימות, ורובנו הגדול גם נתקל בצורך לקרוא לאינסטלטור שיבצע פתיחת סתימות, או לבצע פתיחת סתימות בעצמו. ואמנם, לכאורה, הצדק עמכם – פתיחת סתימות היא פעולה כלכך נפוצה, עד שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים עליה כבר הכול: יש סתימה באסלה או בכיור, מגיע אינסטלטור, ותוך מספר דקות של עבודה – פותח את הסתימה, מקבל את התשלום המגיע לו, ו-"שלום על ישראל", כמו שאומרים. אבל – אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם משלמים לאינסטלטור שכר הוגן, ו/או שאתם רוצים לדעת קצת יותר על הדרכים הקיימות לביצוע פתיחת סתימות – המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

פתיחת סתימות – כל השיטות

פתיחת סתימות – חשוב לעשות

על מנת להקטין את הסיכוי שתצטרכו להזמין אינסטלטור לצורך פתיחת סתימות, ולא משנה אם מדובר בסתימה בכיור, באסלה או במקלחת, כדאי מאוד להקפיד על סיפון נקי. תערובת מאוד יעילה לשמירה על סיפון נקי ופתוח היא ערבוב של כוס חומץ, חצי כוס סודה לשתייה ומעט מים חמים. כמובן שחשוב להקפיד גם שלא ייכנסו לצנרות השונות חפצים גדולים (למשל – הגולה שהילד החליט לזרוק דווקא לפתח הכיור או לנסות לקלוע לפתח הניקוד של האמבטיה) כמו גם שיערות, שאריות מזון וכל דבר אחר שעלול לגרום לסתימה. הקפדה על אלה וניקוי שבועי, יקטינו מאוד את הסיכוי שתצטרכו לקרוא לאינסטלטור בשל סתימה בצנרת. את הסיכוי להתרחשות סתימות בביוב תוכלו להקטין אם תקפידו על כך ששורשי העצים לא יהיו סמוכים לפתחי ניקוז ולצנרת. וזכרו – גם אם נזקקתם לשירותי פתיחת סתימות, מחר שוב יהיה הכול פתוח, כך שעוד ממש לא מאוחר. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

אתר מאמרים ישראל לייב - היכנסו עכשיו!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.