אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת בטן יתרונות

 

ניתוחים פלסטיים כוללים בהם גם את ניתוח מתיחת בטן. קהל היעד של ניתוח זה הוא נשים אשר הן לאחר לידה. ובטנם נראית רפויה ונפולה. במצב זה ממליץ מנתח פלסטי לבצע את ניתוח מתיחת הבטן לתיקון המראה.

בנוסף לנשים אילו ישנו קהל יעד הנוסף של ניתוחים פלסטיים, של מתיחת בטן הם נשים או גברים אשר עשו דיאטה, וירדו באופן ניכר ממשקלם. או בעת זיקנה עקב ירידה ניכרת במשקל, בטנם נשארת רפויה ונפולה והם לא אוהבים מראה זה. גם במצב זה מנתח פלסטי

מוסמך אכן ממליץ לביצוע ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן.

בניתוח מתיחת בטן, מוסרים שומנים ועור עודף אשר נמצא בחלקה התחתון של בטן. לאחר ביצוע חיתוך והסרת השומן מתבצע מתיחתו של העור, מצב זה נותן תחושה של בטן מצוקה, חלקה ואפילו בטן אשר היא שרירית יותר.

ישנם מספר סוגים של ניתוח מתיחת בטן:

  ניתוח מסורתי.(1

 ניתוח.   מיני(2

ניתוח מסוג אנדוסקופי.  (3

 ניתוח מורחב.(4

מצבים שכיחים אשר בהם ממליץ מנתח פלסטי על ביצוע ניתוחים פלסטיים של  מתיחת בטן הינם: כאשר הבטן הינה מאוד רופסת ועודפי השומן מאוד בולטים בעין. ניתוח הבטן לא רק משפר את מראה הבטן, אלא גם את המראה של המותניים (הצרתם) ובכך נראים כמובן יותר רזים וחטובים.

בנוסף לכך ניתוחים פלסטיים של ניתוח בטן מעלימים סימני מתיחה אשר נעשים בגופו של הדם עקב שינוי ניכר במשקלו.

לאחר ביצוע הניתוח זמן התאוששות הינו: בין 3 עד 6 חודשים. אך בניתוח זה כמעט ואין סכנות או סיבוכים. כיון שסיבוכים לאחר הניתוח נוצרים במקרים ממש נדירים.

כאשר מטופל מחליט לבצע ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן. הוא מודע לכך שהוא הרזה באופן ניכר או שהוא הזדקן או אישה לאחר לידתה. ובכך ניתן לראות כי המטופלים החליטו לרזו ולהגיע על משקל תקין ולשמור על כך.

ניתוח למתיחת בטן אינו הפתרון היחידי לבטן יפה, שטוחה ומעוצבת. חובה להתמיד לאחר הניתוח על פעילות גופנית קבועה, על מנת ששרירים אילו יישמרו כי העור יישאר מתוח ויפה לאורך זמן, למרות שאין כמעט סכנות בניתוח בטן עדיין לא מומלץ ישר ללכת ולעשותו היות שגם בו יש סיכון הרי שבכל ניתוח שנעשה יש סיכון.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.