אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לחזור למשקל אחרי הריון

אז איך אפשר להוריד את המשקל העודף?

למרות שאת להוטה להתחיל עם אימוני כושר והדיאטה, מאוד חשוב להתחיל עם פעילות גופנית קלה ובהדרגה, בכדי לשמור על הגוף מפציעות, אחרי הכל הריון זו חוויה נהדרת אבל גם קשה ולוקח לגוף זמן להתאושש.באופן כללי החזרה לפעילות גופנית לאחר הלידה לוקחת בערך בין 4-8 שבועות.הנקה – יכולה לעזור לך לרדת במשקל בכך שהיא דורשת הוצאה קלורית נוספת, הדרישה עומדת על כ-500 קלוריות ועוזרת להפחית חלק מהשומן שהצטבר במהלך הריון.אם את מניקה, ודאי שאת אוכלת כמות קלוריות שמספיקה גם לפעילות יומיומית שלך וגם להנקה. תקופת ההנקה היא לא הזמן המתאים להתחיל דיאטות דלות קלוריות. הגבלת הקלוריות יכולה להפחית את אספקת החלב.החדשות הטובות הן שאת יכולה להתאמן בזמן ההנקה. מחקרים מראים שפעילות גופנית מתונה לא תשפיע על ייצור החלב כל עוד את מספקת לגוף מספיק קלוריות.

מכשולים בדרך לפעילות גופניתאת יכולה להיות להוטה להוריד את המשקל העודף בהגברת הפעילות הגופנית, אבל זה יכול להיות קשה למימוש בחודשים ראשונים שלאחר הלידה.• תשישות ועייפות – אלה שכיחים לאחר לידה, במיוחד אם את מניקה, מה שיכול לרוקן את מצבורי האנרגיה. תהיי מודעת לרמות האנרגיה שלך ועשי רק עם מה שאת יכולה להתמודד.• לוח זמנים בלתי צפוי – בשבועות והחודשים הראשונים לאחר הלידה, זמני ההאכלה של התינוק עשויים להשתנות ללא הרף, דבר המקשה על ניהול כל סוג של שיגרה נורמלית.• זמן קצוב – את עלולה לגלות שבמהלך היום יש לך רק מספר דקות קצובות פה ושם לאימון כושר שלך. אם זה המקרה, נצלי את הזמן הזה ואל תפחדי לפזר את אימון הכושר במהלך היום.• מצבי רוח משתנים – עד שכל ההורמונים חוזרים למצבם הקודם, את עלולה לחוות עליות ומורדות במצבי הרוח ואולי אפילו דיכאון לאחר לידה.

פעילות גופנית יכולה לעזור עם המצבי רוח, אבל יש להתייעץ לפני כן עם רופא לגבי הדרך הטובה ביותר להתמודדת עם המצב.


אודות מחבר המאמר

ויקטור שנקל מאמן כושר אישי  במקצועו בעל ניסיון רב, חברה המציעה אימוני כושר אישיים הניתנים בבית הלקוח על ידי צוות מקצועי של מאמני כושר אישיים ובניית תפריטי תזונה  ע"י תזונאי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.