אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להתחיל עם בחורה בעזרת תקשורת לא מילולית

 

במידה ועדיין לא הבנת, לפי אומנות הפיתוי, המילים שיוצאות לך מהפה מהוות פחות מ10%- מהעובר בתקשורת בינאישית. שאר ה- 90% מורכבים מכמה אופנים של תקשורת לא מילולית כגון: שפת גוף, טון דיבור, לבוש וכמובן מגע.

 

לפי סודות הפיתוי, מגע ישדר הרבה יותר לעומת כל מה שתתרגם למילים, מפני ש"מעשים מדברים בקול רם יותר מאשר מילים". במיוחד שלב של איך להתחיל עם בחורה, מגע טוב ואפקטיבי, כאשר הוא נעשה בצורה הנכונה, משדר מסר חזק לסביבה: אני אדם כיפי וקליל ואת מוזמנת להיות כמוני ביחד איתי. נשים פשוט אוהבות להרגיש כך.

כשאתה נוגע בנשים, אתה מתייחס אליהן בתור חבר אינטימי ולא בתור מישהו זר. כשאתה מתייחס אליהן כמו אל חבר, הן מתייחסות אליך בחזרה באותה הצורה.

 

הפרדוקס הוא שכדי לקבל תגובה רצויה מנשים (וזה גם תקף לגבי כל דבר אחר בחיים שלך), אתה צריך לייצר את התגובה הזאת בתוכך. ברגע שתדע את זה, תדע איך להתחיל עם בחורה.

כלומר, אם אתה רוצה מישהי עם אופי קליל, כיפי, וחברותי, אתה צריך לאמץ גישה כזאת מלכתחילה. אחת הדרכים החזקות ביותר לעורר תגובה כזאת היא לעורר אותה באמצעות מגע.

 

ממש לא מזמן, כשהייתי במועדון עם חבר טוב שלי שלא מודע ל-אומנות הפיתוי, הוא שאל אותי את השאלה הבאה: "איך אתה גורם לבחורה לחייך ולצחוק מיד כשאתה מתחיל איתה?" מיד עלה לי רעיון למשחק נחמד שהמחיש לו בצורה טובה מאד את התשובה לשאלה שלו. אמרתי לו שיגש לבחורה, יתפוס לה את היד וימשיך ללכת איתה, בלי לומר לה אף מילה. אתה יכול להבין לבד כמה דחיות הוא קיבל.

 

לאחר מכן, אמרתי לו שיעשה את אותו הדבר, רק הפעם לפי סודות הפיתוי, רק עם חיוך קליל ושיבוא אליה בדילוגים כמו נסיכה שמקפצת עם חיות ביער בסרטים מצויירים לילדים. כבר בפעם הראשונה הוא שם לב להבדל. הבחורה לא דחתה אותו, למעשה, היא זרמה עם הקטע, צחקה כמעט עד דמעות והמשיכה לדלג איתו עד הבר. כשהם הגיעו לבר, הוא פשוט חייך והם התחילו לדבר. מה יכול להיות יותר פשוט מזה?!

 

בני אדם תמיד מתקשרים, גם כשהם כלל לא מדברים!

 

אם אתה לא עושה שימוש במגע, אתה משדר לבחורה מסר שאתה לא מרגיש איתה מספיק בנוח כדי לגעת בה. זה יהווה סימן לכך שאתה לא רגיל להיות בסביבת נשים (באופן לא מודע זה מעיד על כך שאתה לא מושך, כי אחרת היית רגיל לגעת בנשים). אתה לא תוכל לצפות ממישהי לקפוץ איתך למיטה אם היא מרגישה לא בנוח עם המגע שלך. זה אחד הכללים הבסיסיים ב-אומנות הפיתוי.

 

כשגבר נוגע בבחורה הוא משדר לה שהוא לא מפחד ממנה. הוא מראה שהוא יודע איך לגעת באישה לפי כללי סודות הפיתוי. אם הוא עושה את זה טוב, הוא ייצור מתח מיני, וכל בחורה רוצה וצריכה להרגיש את התחושה החזקה הזו של מתח מיני.

 

תדמיין את התסריט הבא: אתה יוצא לפאב לפגוש את החברה שלך. עכשיו, תאר לעצמך שבצד השני של הפאב יושבת מישהי אחרת שמסתכלת עליך. היא מתבוננת בך, היא שמה לב איך אתה מרגיש בנוח עם החברה שלך.

 

היא רואה איך אתה נוגע בה באופן טבעי ובקלות, איך אתה מרגיש בנוח עם עצמך. היא רואה שאתה מרגיש בנוח לגעת בחברה שלך כי ברור שאתם ביחד, ברור שהיא רגילה למגע שלך, ברור לחלוטין שקיימתם יחסי מין בעבר - אין שום הססנות מצד הגבר במקרה כזה. אין שום תחושה של ספק, או חוסר וודאות.

 

הסוד הוא פשוט: תתנהג ככה עם כל בחורה. כתוצאה, כל אישה תרגיש איתך בנוח אחרי כמה דקות קצרות של שיחה.

 

כדי לדעת איך להתחיל עם בחורה בדרך הנכונה, דמיין את אותו תסריט כשאתה יושב בפאב עם החברה שלך ובאותו זמן מישהי מתבוננת בך מהצד השני של הפאב. אלא שהפעם אתה לא נוגע בחברה שלך, אלא אתה רק יושב איתה, שותה את המשקה שלך ומנהל שיחה שמבחוץ נראית כמו דיון אינטלקטואלי מעמיק ומקיף. זה פשוט נראה אחרת לגמרי.

 

בנוסף, כשאנשים רואים אותך נוגע באחרים, אז הם יורידו את ההתנגדויות שלהם ויהיו מוכנים לקבל ממך מגע. הם כבר קולטים שאתה בן אדם שנוגע באחרים באופן טבעי, ולכן הם לא ייחסו לזה הרבה משמעות כשאתה תיגע בהם.

 


אודות מחבר המאמר

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.