אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחורות רעות ליום אחד

 

בירכונים סקסים ובשמלת מיני אדומה בוהקת לא נראה שכיפה אדומה נושאת את פעמיה לבית סבתה. פיה שנראה כי היא עושה שופינג ב"פיתויים"  ושילגייה שהחצאית שלה בגודל של מפית שולחן.

אם עקבתם בשנים האחרונות אחרי אופנת תחפושות הפורים, הרי מראות אלו מוכרים לכם.  נשים ונערות רבות יותר ויותר נוטשות את התחפושות המסורתיות ובוחרות בחג הזה להתהדר בבגד סקסי שלעולם לא ילבשו בכל יום אחר.

מה מניע את הנשים הימינו לאחר כל המהפכות הפמיניסטיות לבחור יותר דווקא בתחפושות הסקסיות ופחות  בתחפושות נייטראליות?

אם נשווה את תחפושות הגברים הפופולאריות לתחפושות הנשים נמצא כי הגברים לוקחים את התחפושות  לכיוון של המגוחך והגרוטסקי כגון תחפושות של פחית בירה או גורילה או באם הגברים בוחרים בתחפושת מסורתית כגון שוטר או כבאי, תחפושות אלו נראות כמו הדבר האמיתי והגבר הלובש אותן מידמה לבעל המקצוע שהתחפש אליו, זאת  בעוד תחפושות מקבילות אצל נשים תהיינה  תמיד סקסיות ונועזות כפי ששום שוטרת או אחות לא תלבש בחיי היום יום.

אנו עדים לכך שיותר נשים כיום מנצלות את האפשרות של חג הפורים להציג לראווה את חיטוביהן שנקנו בעמל כה רב בחדר הכושר. החג העליז והתחפושות הסקסיות נותנים  להן את הלגיטימציה  לבטא את עצמן בצורה סקסית דבר החסר בשגרת היום יום האפורה.

כמו כן השמלות הקצרות, הממלות והדמויות המוכרות מן האגדות כגון עליסה וסינדרלה מאפשרות לשדר מסר צעיר וקוקטיות של לוליטה גם לנשים בוגרות יותר .

סיבה נוספת לפופולאריות של התחפושות הסקסיות בפורים יכולה להיות ההומור הגלום בהן שכן לוקחים דמויות מוכרות מספרי ילדים ועושים להם טוויסט בלתי צפוי. ההומור מקל על הנשים להראות סקסיות בשל חוסר המחויבות של האישה לדמות שהתחפשה אליה.

לסיכום אנו רואים כי יותר ויותר נשים אינן חוששות להראות סקסיות ונועזות בתחפושת ומרגישות כי הדגשת נשיותן החיצונית אינה סימן חולשה כי אם מדגישה את עצמאותן ואת כוחן.  יתכן כי החלון הזה הנפתח קיצונית בפורים יאפשר לנשים הרגשה יותר נוחה עם נשיותן גם בשאר ימות השנה 


אודות מחבר המאמר

ניקיטה הלבשה תחתונה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.