אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת פנים לשיפור המראה בעת זקנה

 

כדי להישאר יפים וצעירים לנצח כדאי לעשות מתיחת פנים או מתיחת צוואר או אפילו מילוי קמטים.

אך כאשר עושים ניתוח המשלב יחדיו מתיחת פנים ומתיחת צוואר, ניתן הפיתרון הטוב ביותר מבחינה אסתטית  לשיפור המראה הנפול של פנינו.

בניתוח זה המשלב בין מתיחת פנים ומתיחת צוואר, ישנם סיכונים רבים וזהו נחשב לניתוח עם סיכון. גורמי הסיכון העיקריים הם: נטייה לדימום מוגבר עקב נטילת תרופות המדללות את הדם גם לקיחת ויטמינים מעלה את הסיכוי לבעיה של דימום מוגבר.

סיבה נוספת הינה עישון, לכן מי שמעשן חייב להפסיק כשבועיים לפני הניתוח לעשן על מנת למנוע מצב זה.

אם המטופל סובל מלחץ דם גבוה, חלה עליו החובה לאזן ככל הניתן את לחץ הדם.

על מנת שנדע מראש האם שווה לבצע ניתוח זה או אולי שווה אפילו רק לעשות מילוי קמטים אשר הטיפול בו וההחלמה ממנו יותר קלה מאשר שילובו של ניתוח פנים ושל מתיחת צוואר. נוכל לדעת בערך מה יהיה טיב העור אשר ייקבע את מידת הצלחת הניתוח. כאשר העור הינו יבש מאוד, לא אלסטי, או שהוא עם נזקים חמורים מן השמש וכבר הוא מקומט ביותר. כדי שיהיו תוצאות כמה שיותר טובות, מומלץ לשלב עם ניתוח מתיחת הפנים ומתיחת צוואר שימוש בפילינג. או לעשות פשוט במקום מילוי קמטים, אשר ההחלמה ממנו הרבה יותר קלה, יותר מהירה ופחות כואבת לעומת שניתוח המשולב.

כדי לראות את התוצאה הסופית של ניתוח מתיחת צוואר בשילוב של מתיחת פנים, יהיה ניתן לראות זאת רק לאחר חמש עד עשר שנים מיום הניתוח. 

ישנם גורמים אשר לא ניתן לשנותם בעזרת מילוי קמטים או אפילו בעזרת ניתוח: עקב גיל מבוגר, טיבו של עור גופינו, עישון רב וממושך במשך שנים, חשיפת יתר לשמר, מחלות רקע ועוד. לכן יש לשקול את כל אילו לפני ההחלטה האם לבצע את הניתוח או לא.

יש לבחון טוב טוב מה הם ההשלכות של ניתוח מתיחת צוואר ושל מתיחת פנים ולהחליט מה כדאי לבצע ניתוח זה או להסתפק רק במילוי קמטים על מנת לשפר את מראיינו.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.