אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב דלתות כניסה בהתאמה אישית

דלתות כניסה לבית יכולות לשמש הרבה מעבר לתפקידן הרשמי והמובן מאליו של שער לבית. שכן דלתות כניסה המעוצבות באופן אישי, בסגנון התואם לעיצוב הכולל של הבית, מתפקדות ככרטיס הביקור של הבית. מכיוון שהן משרות נופך יוקרתי ואיכותי על האורחים, עיצוב מוקפד של דלתות כניסה מאפשר לבעלי הבית שליטה על סוג הרושם הראשוני שישאירו על כל מי שמבקר בבית.כיום מעצבים ואנשי מקצוע רבים העוסקים בתחום הדלתות מתמחים בעיצוב דלתות כניסה לבית בהתאמה אישית. באופן זה, כל דלת מעוצבת בצורה ייחודית, אחת במינה, ואיננה חלק מ"שטנץ" המיוצר בקו ייצור תעשייתי ונמכר בכמויות. דלתות כניסה המיוצרות בהתאמה אישית עוברות תהליך ייצור פרטני הנעשה בידי אנשי מקצוע בתחום האומנות, כגון מעצבים, פסלים וציירים.

עיצוב במבט כולל

בעלי בתים פרטיים בכלל ובתי יוקרה בפרט נוטים להשקיע הון רב בעיצוב הבית שלהם וסביבתו. במציאות כזו, הרי שהשקעה תואמת בעיצוב ייחודי ואישי של דלתות כניסה לבית היא דבר מתבקש, והיא חשובה לא פחות משאר האלמנטים בבית. השקעת תשומת הלב בפרטים הקטנים של דלתות כניסה, למשל עיטורים פיסוליים או ציוריים הנעשים ביד אומן, תורמת למראה העיצובי הכולל.  כאשר בונים בית ונעזרים בשירותי מעצב פנים, ראוי להקדיש זמן ומחשבה גם לעיצוב של דלתות כניסה ראויות לבית. מתפקידו של המעצב להלביש את הבית בסגנון התואם את אופי חייהם של בעלי הבית והעונה על צרכיהם, ומשדר אווירה מסויימת כלשהי – יוקרתית, קלאסית, כפרית וכדומה. באופן דומה, עיצוב דלתות כניסה צריך להשתלב בקו העיצוב הכללי שנקבע ולשדר אווירה זהה.

בעלי המקצוע

דלתות כניסה בעבודת יד, העוברות לעיתים תהליך של נפחות, דורשות איש מקצוע מיומן בעל כישורים אמנותיים, המתמחה בייצור דלתות כניסה מותאמות אישית. מסירת העבודה לאיש מקצוע "טכני" בלבד, כמו נפח או מסגר, שאינו אומן, יכולה להסתיים באסון עיצובי מצער. לכן, חשוב לאתר מעצבים ובעלי מקצוע טובים ומנוסים המתמחים בתחום זה של דלתות כניסה בעיצוב אישי.  דלתות כניסה יכולות להיות עשויות גם מאלומיניום, לאלה המעוניינים במראה מינימליסטי או תעשייתי יותר. ניתן לצפות דלתות כניסה העשויות מאלומיניום בדוגמאות שונות, ריקועים ואף בציפוי המכונה "פיל", המשווה לדלת מראה של עץ. באופן זה הדלת בעצם עשויה מאלומיניום חזק, שגם יעיל בבידוד מקור וחום, אך המראה העיצובי הוא של דלתות כניסה מעץ – בסגנון חם וכפרי.

ומה עם הביטחון?

חשוב לדעת כי ההקפדה הגבוהה על העיצוב, במקרה של דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית, אינה באה בשום אופן על חשבון הבטיחות שאמורות דלתות כניסה לספק. בתור שער הכניסה אל היכל הקודש שלכם, ביתכם, דלתות כניסה צריכות להיות עשויות מחומרים חזקים מספיק ובשילוב של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועדכניים המספקים הגנה מפני פריצות. ואכן, העיצוב המוצע כיום עבור דלתות כניסה אינו סותר את דרישות הבטיחות, אלא יודע לשלבן מבלי לפגום ביופי. עיצוב מותאם אישית של דלתות כניסה מצליח לספק את מגוון האמצעים הנדרשים לשם הגנה וביטחון, בין אם חומרים מאסיביים כמו פלדה או אלומיניום, ובין אם שילוב של מערכת בריחים מתוחכמת המסייעת במניעת פריצות. כמובן שמומלץ לשלב גם מערכת אזעקה.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.