אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיטות הגדלת חזה

הגדלת חזה הפכה בעשורים האחרונים לפופולרית מאוד בקרב נשות העולם המערבי, כשגם נשות ישראל השמרניות מעט יותר הצטרפו בשנים האחרונות למגמה העולמית כך שגם אצלנו מתבצעים היום מאות רבות של ניתוחי הגדלת חזה בשנה. הגדלת חזה מאפשרת לכל אישה לזכות בחזה האידאלי מבחינתה ולשפר את הדימוי העצמי שלה בפני עצמה וגם את תשומת הלב שהיא מקבלת מבני המין השני. ניתוח הגדלת חזה הוא כמובן לא ניתוח חובה אלא מעין פינוק או מתנה שאישה מעניקה לעצמה ולכל אחת יש את חופש הבחירה לבחור במרפאה המתאימה ביותר עבורה, בשיטת הניתוח שנוחה לה וכמובן בסוג וגודל השתל שיעניקו לה את המראה המצודד ביותר.

 

סוג השתל

השתלים המשמשים בניתוחי הגדלת חזהנחלקים לשני סוגים: שתלי מי מלח ושתלי סיליקון, כששתלי מי המלח כבר הרבה פחות פופולאריים היום כשפיתוחים ושכלולים של שתלי הסיליקון הוכיחו את עדיפותם ברוב המובנים: מבחינת עמידות לאורך שנים, בריאות האישה וגם מבחינת מראה ותחושה. הסטיגמה לגבי הסינטטיות והמלאכותיות של שתלי הסיליקון למראה ולמגע בחזה הולכת ונעלמת. שתלי הסיליקון החדישים, מאפשרים היום גמישות רבה בעיצוב כך הם יכולים להראות דומים מאוד לחזה טבעי (ולא כמו הבלונים המנופחים שראינו בעבר) וגם להרגיש קרוב מאוד לחזה טבעי.

 

צורת השתל

קיימים מספר סוגים טיפוסיים של שתלי סיליקון בהגדלת חזה:

שתל עגול – כשמו, הוא בעל צורה עגולה מושלמת וניתן לבחור בו במידת התבלטות החזה מהגוף (הפרופיל). השתלים העגולים נבדלים גם במידת ההזדקרות שלהם כלפי מעלה (Push up). אלו הם השתלים השכיחים ביותר בקרב נשות ישראל.

שתל אנטומי – הוא שתל בעל צורה טבעית יותר, המתאים בדרך כלל לנשים רזות ודקיקות שחזה עגול ובולט יראה לא טבעי עבורן. זהו שתל בעל מראה הדומה בצורתו לדמעה או לאגס.

שתל חרוטי – הוא שתל נפוץ פחות שצורתו צורת חרוט בעל רמות שונות של נטיות הזדקרות כלפי מעלה.

 

טקסטורה

ישנן שתי אפשרויות עיקריות לבחירה בטקסטורה של השתל בהגדלת חזה – שתל חלק או שתל בעל מעטפת מחוספסת. הבחירה בין שני הסוגים נוגעת בעיקר לתחושת השד בטווח הארוך. שתל בעל מעטפת מחוספסת נוטה להשתלב באופן טבעי יותר ברקמה הטבעית של החזה – אך יכולה לתת תחושה של חזה ' קשה ' יותר. בשתל חלק יש סיכון קטן ל'התכווצות קופסית' – מעין דלקת פנימית בממשק בין השתל לחזה שיוצרת שכבה עור קשה בתוך החזה. היום טוענים מרבית המומחים שהתופעה כמעט ונעלמה בשתלי הסיליקון החדישים.

 


אודות מחבר המאמר

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.