אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים – הדרך לבית המושלם

עיצוב פנים הוא תחום רחב ביותר אשר תכליתו לתכנן ולעצב חללים פנימיים , כלומר המקום שבו האדם שוהה מרבית שעות יומו. כשאנחנו מדברים על חללים פנימיים אנחנו לא מתכוונים רק לביתנו, אנחנו מתכוונים גם לחדרי קבלה ומדרגות, לבתי מלון, לבתי משרדים, לקניונים, לבתי קולנוע ותיאטרון , מסעדות וכן הלאה.

מעצב פנים ייקח בחשבון במהלך עבודתו את החומרים בהם ייעשה שימוש, כלומר הצבע, הריצוף, התאורה, הריהוט התואם, אפילו הבדים בהם נעשה שימוש. כן הוא ייקח בחשבון את הצרכים והרצונות של לקוחותיו. לדוגמא, בית עם ילדים קטנים ידרוש עיצוב קצת שונה מבית בלי ילדים. משרד בעל חללים פתוחים ידרוש עיצוב שונה ממשרד מחולק לחדרים סגורים.

למעשה, על מנת לעסוק בעיצוב פנים אין צורך בלימודים גבוהים מיוחדים, אולם היום ניתן למצוא מכללות המציעות לימודי עיצוב פנים ודרישות הקבלה שלהם הם לא יורדות מהדרישות לקבלה ממקצועות אקדמיים. עיצוב פנים הוא תחום שבו יותר חשוב הניסיון והמיומנות וכמובן, תיק עבודות מרשים, מאשר תעודת גמר . אולם, יש מעצבי פנים אשר באים בתחום האדריכלות בכלל ואדריכלות פנים בפרט.

עיצוב פנים הוא התחום היצירתי ביותר בתחומי העיצוב הרבים, ולכן חשוב מאוד לבחור מעצב פנים מקצועי ובעל ניסיון ומוניטין בבואנו לעצב את ביתנו. מרבית האנשים המחפשים מעצב פנים שומעים להמלצות ממכרים שלהם, או פונים למכללות הרבות המלמדות את התחום הזה ומעיינות בפרויקט הגמר של הסטודנטים הבוגרים. כמו כן שומעים להמלצותיהם של הסגל במקום.

לאחר פגישת הכירות עמו, יש לשבת עם המעצב בפגישת תאום ציפיות, בה נשטח לפניו את כל החלומות שלנו  והרעיונות שלנו איך אנחנו רוצים שייראה בית החלומות שלנו. בפגישה זו נדון עמו בטקסטורת הצבעים שאנחנו רוצים, בעוצמת התאורה ומיקומה, נדון בריצוף אותו אנחנו מעדיפים וכן במיקום הרהיטים .

לאחר ששטחנו לפניו את הרעיונות שלנו, יתבונן המעצב בעיון רב בבית שלנו ויכין לנו תכנית אדריכלות פנים מושלמת, אשר תהפוך את החלומות שלנו למציאות ואפילו תשדרג את החלומות שלנו כך שנקבל תוצאה שכלל לא חשבנו עליה. מפתיעה, נעימה ומושלמת.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.