אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי תיאוריה-אינטרנט או ספרים?

הוצאת רישיון נהיגה במדינת ישראל, כרוכה בשני סוגים של מבחנים, המבחן המעשי והמבחן התיאורטי. המבחן המעשי, הוא כמובן מבחן הנהיגה בפועל, אשר נועד בכדי לבחון את כישורי הנהיגה של הנבחן, ואת יכולתו להשתלב בתנועה בביטחון בכביש. המבחן התיאורטי, הוא מבחן הבוחן את הבנתו של הנבחן בתחומים כגון הבנת תמרורי הנהיגה, אופן הנהיגה וההשתלבות בתנועה ועוד. לימודי תיאוריה, הם למעשה לימודים עיוניים בלבד, במהלכם על הנבחן לשנן את החומר הלימודי, ולחזור על החומר הנלמד עד שיפנים וידע לשלוף את התשובות לשאלות השונות כלאחר יד.

במאמר שלפניכם, נבחן שתי אפשרויות של לימודי תיאוריה. הראשונה, היא האפשרות הקונבנציונאלית של לימודי תיאוריה באמצעות ספרים, ואילו השנייה, היא הדרך החדשנית יותר, המאפשרת לימודי תיאוריה באמצעות כלי מחשב ובאמצעות אתרי אינטרנט המאפשרים לימודי תיאוריה אינטראקטיביים, ובחלקם אף ללא תשלום.

לימודי תיאוריה באמצעות ספרים

האפשרות הנפוצה והמקובלת ביותר כמובן, של לימודי תיאוריה, היא האפשרות של הלימוד באמצעות ספרים. בשוק קיים מגוון רחב של ספרים המאפשרים לימודי תיאוריה באופן קל, ידידותי ונוח, כאשר ניתן למצוא בקלות יחסית ספרים מאוירים, ספרים מקצועיים יותר או פחות, כאשר בסיכומו של דבר, מרבית הספרים דורשים ונותנים את אותה תוצאה, משמע, ככל שתרבו לשבת ולקרוא מהם ולשנן את הכתוב בהם, כך יגדלו סיכוייכם לעמוד בהצלחה במבחן עצמו.

החיסרון המשמעותי ביותר של לימודי תיאוריה בדרך זו, הוא העובדה כי בכדי לשבת ללמוד, יהיה עליכם לפנות את הזמן ולשבת לקרוא, מה גם שישנם רבים אשר החזרה אל ספסל הלימודים קשה להם, ובעיקר כאשר יש צורך לשבת וללמוד, ובעיקר כאשר יש צורך בקריאה מספרים.

לימודי תיאוריה באמצעות אתרי אינטרנט

כבכל תחום כמעט, גם בתחום של לימודי תיאוריה יש לרשת האינטרנט מה לחדש. בשנים האחרונות, אנו עדים להקמתם של מספר לא מבוטל של אתרי לימוד נהיגה באינטרנט, המאפשרים לכם להתכונן למבחן העיוני לנהיגה באמצעותם. בדובר באתרי אינטרנט מעוצבים ועתירי טכנולוגיות גראפיות, אשר הופכים את לימודי התיאוריה למשעשעים ומעניינים ביותר. מרבית האתרים המאפשרים לימודי תיאוריה מקוונים, מבססים את הלימוד על פי שטת המבחן האמריקאי, וזאת כמובן לאור העובדה כי המבחן עצמו בנוי על בסיס שיטה זו גם כן.

וכך, שלב אחר שלב, נושא אחר נושא, תוכלו ללמוד למבחן הנהיגה העיוני בקלות רבה, ובשעות הנוחות לכם, וכאן היא נקודת התפנית המשמעותית ביותר המעמידה את האפשרות של לימודי תיאוריה באמצעות רשת האינטרנט בנקודת יתרון משמעותית על פני הלמידה מספרים. לימודי תיאוריה באמצעות רשת האינטרנט מתבצעת כמובן, באמצעות מחשב. עובדה זו, והעובדה כי חלק ניכר מהתפקידים של העידן המודרני מתבצעים על גבי מחשב, מאפשרת לרבים ליהנות מהאפשרות של לימודי תיאוריה בזמנם החופשי, בכל הפסקה, ובכל רגע פנוי אשר אלו נמצאים מול המחשב.

לסיכום, ניתן להכין עצמנו לקראת הבחינה העיונית לנהיגה באמצעות לימודי תיאוריה בספרים או באמצעות רשת האינטרנט. היתרון הבולט של רשת האינטרנט בתחום, היא כמובן הנגישות הרבה והאפשרות ללמוד בזמנים שאינם קבועים מראש. בנוסף, אין כל צורך בידע מוקדם במחשב בכדי ללמוד לבוחן העיוני באמצעות המחשב, מה שמאפשר לכל אחד ואחת, ללמוד לתיאוריה באמצעות הרשת.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.