אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצלמות אבטחה לבית- למה זה חשוב לנו

 

 

כאשר אנחנו חושבים למגן את הבית שלנו מפני פורצים, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא כמובן מצלמות אבטחה לבית. למה דווקא מצלמות אבטחה לבית? הדבר הראשון שאנחנו מחפשים בתוך השטח שלנו או הבית שלנו, זה היכולת לראות ולעקוב מה קורה בעצם בתוך אותו המתחם שאנחנו יכולים להגן עליו.

למה צריך מצלמות אבטחה לבית?

קרה לכם פעם שחזרתם הביתה בשעה מאוחר, הגעתם לדלת הכניסה ולרגע עבר בכם חשש שאולי מישהו זר נמצא בתוך הבית. אני בטוח שלכל אחד זה קרה פעם. בתשעים אחוזים מהמקרים, החשש הזה הוא בדיוני לחלוטין, אך באותן הפעמים הבודדות שבהן באמת יש פורץ בתוך הבית, מדובר על סכנת נפשות.

אז כאן אנחנו מבינים לראשונה שאנחנו זקוקים למצלמות אבטחה לבית שאנחנו גרים בו. הרי ישנה סיטואציה הרבה יותר פשוטה: אני מגיע מאוחר בלילה לבית, לפני הכניסה אני בודק את הפלאפון שלי ומחליט שהכול בסדר. איך זה יכול לקרות? היום מצלמות אבטחה מתחברות למכשיר הסלולרי שלנו וכך אני יכול לראות את כל מה שמתרחש בתוך הבית שלי גם בלי להיכנס לתוכו.

יתרון נוסף של מצלמות אבטחה לבית הוא היכולת לשלוט מרחוק בכל הדברים שהמצלמות שולטות עליהם. הרי בעזרת אותו חיבור למכשיר הפלאפון, ניתן לראות את המתרחש בבית, גם כאשר אתם נמצאים בעבודה או אפילו במדינה אחרת.

דרישה של חברות הביטוח:

דבר נוסף שחייבים לדעת הוא הדרישה החד משמעית של חברות הביטוח. מי שבוחר לבטח את הבית בו הוא גר או את העסק שלו, יחוייב אוטומטית על ידי חברות הביטוח להתקין מיידית מערכת של מצלמות אבטחה לבית ולחברן למוקד.

למה הדרישה הזו היא חובה- חברות הביטוח בתור מי שצריך לשלם ולפצות על הנזק במקרה של גניבה או שריפה, מעוניינות לגבות את עצמן בצורה המיטבית.

מצלמות אבטחה לבית יתנו לכם את השקט שאתה צריכים, כדי להיות רגועים שהנכס שלכם והרכוש היקר לכם שמורים מכל משמר. נכון, ישנן מערכות אבטחה ומיגון נוספות ומעולות בשוק, כמו אינטרקומים אלחוטיים, מערכות אזעקה מתוחכמות ודברים רבים נוספים. אך תמיד, הבסיס של כל עסק או בית פרטי היה ויהיה מצלמות אבטחה לבית פרטי. זוהי המערכות הראשונית והמועילה ביותר למניעת פריצות וחדירה של שודדים ובוזזים.

אנחנו בחברת ענק המיגון והתקשורת, נשמח להיות המענה שלכם לכל בעיה של תיקונים, התקנות, ייעוץ ותכנון מערכות אבטחה מתוחכמות לבתים פרטיים. אנחנו מעסקים רק את אנשי המקצוע הטובים והמוסמכים ביותר בתחום המיגון.

 


אודות מחבר המאמר

ענק המיגון והתקשורת- קידום אתר באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.