אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אסתטיקה רפואית - כבר לא מילה גסה

מה זה אסתטיקה רפואית

 

כשמדובר על אסתטיקה רפואית מדובר על מגוון טיפולים אסתטיים שכוללים: בוטוקס, הסרת נקודות חן, הלבנת שיניים, פילינג, איפור קבוע, העלמת ורידים, ניתוחים פלסטיים כמו: הגדלת חזה או הקטנה, ניתוחי אף, מילוי קמטים, עיבוי שפתיים ועוד. אסתטיקה רפואית היא תחום די חדש שצץ בשנים האחרונות והיא עוזרת לאדם לשפר את הדימוי העצמי הנמוך שלו. אסתטיקה רפואית מתעדכנת ומתחדשת כל הזמן ומאפשרת טיפולים מהירים ולא חודרניים כמו פעם. כאשר בעידן של היום המסר שרואים מכל מקום זה להיות צעיר ויפה ולכן פה נכנסת האסתטיקה הרפואית לעזור לך להיות צעיר ויפה. אז לפני שאתם מחליטים איזה טיפול לעשות? למה? וכמה? עברו על כל הטיפולים שהאסתטיקה הרפואית מציעה והתייעצו עם איש מקצוע האם אתם זקוקים לטיפולי אלו או לא. מאחר שכל כל אדם שהוא חושב שהוא זקוק לאסתטיקה רפואית אכן זקוק.

 

מה זה טיפולי פנים

 

עור הפנים שלנו הולך ומזדקן עם השנים. על מנת לשמור על עור פנים צעיר ורענן יש להתחיל כבר בגיל צעיר טיפולי פנים.

טיפולי פנים נותנים לעור את כל הלחות,מינרלים, ויטמינים שהוא זקוק כמו כל אזור אחר בגופנו. לכן זה הזמן להתחיל בטיפולי פנים על מנת שתגיעו לגיל מתקדם ותראו צעירים מגילכן. ככל שתקדימו כך תרוויחו כמה שנים פחות מגילכם האמיתי.

כי עור פנים לא מזניחים מאחר שהפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו, והם מה שהאדם זוכר ממך שהוא פוגש אותך בפעם הראשונה. לכן חשוב למצוא קוסמטיקאית בעלת רישיון לקוסמטיקאית שתאבחן את עורכן ותציע לכם טיפול שמתאים לעור שלכן.

 

מה זה איפור קבוע

 

איפור קבוע הוא איפור רפואי קוסמטי שמותאם לכל אישה אשר מעוניינת לשפר את מראה פניה ללא שימוש באיפור יום יומי.

יש נשים שלא אוהבת להתעסק באיפור יום יומי ומעדיפות שהאיפור יתקבע על פניהן ללא חידושו. לכן הן מחליטות לעשות איפור קבוע ולהדגיש את תווי פניהם הטבעיים כל אחת וצרכיה ובקשותיה. האיפור הקבוע נעשה בגבות,שפתיים, נקודות חן, ואף מתחת לעיניים בפס קו איילנר עליון ותחתון. כל זאת כאשר במהלך איפור קבוע מטשטשים את כתמי העור וסימני צלקות.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.