אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים במנועי חיפוש - קידום עסקים במדרגות ההצלחה

זהו לא סוד שהאינטרנט השתלט על רוב נקודות הפרסום בארץ ובעולם, אנשים מבלים את רוב זמנם באינטרנט הרבה יותר מאשר מהטלוויזיה ומהרדיו, איך גורמים לעסקים להיות מפורסמים כאשר מדובר בעולם הרשת האינטרנטית.

שמונה שעות בממוצע נמצא אדם בעבודתו היומיומית, לרוב, מדובר בעבודה מול מחשב, אינטרנט היום הינו חלק כמעט בלתי נפרד ממשרדי חברות, לפעמים למחקרים ולפעמים כחלק מהעבודה ולפעמים אפילו רק לצורך הפנאי של שעות מתות בעבודה. כאשר אדם מגיע חזרה לביתו, בודק מיילים, בודק מה חדש באתרי החדשות השונים בארץ (כמעט ותמו ימי העיתונים המודפסים) ומה שנשאר לו אלו שעתיים – שלוש מול הטלוויזיה לראות כמה תוכניות אהובות עליו, השאלה היא – כמה מוציאים באמת חברות פרסום על שיווק דרך המדיות השונות אם אלו חלוקת שעות ממוצעת לאדם?

כאשר אנחנו רואים טלוויזיה אנחנו בעצם שקועים באיזו תוכנית או איזו סדרה שבה אנחנו צופים, וכל כמה דקות שעוברות, ישנה פרסומת חדשה למרכך כביסה או לאיזה בושם חדש שיצא, אך אף אחת מהפרסומות הללו לא משהו שאנחנו רוצים לראות, אנחנו בסך הכול רוצים לסיים את התוכנית שלנו. פרסומות הן דבר מעניין וחשוב לפעמים אך לא את רוב הצופים, מרכך כביסה לא מעניין תמיד את אותו הנער שיושב מול תכנית הריאליטי שלו או מול תוכניות המוסיקה, מרכך כביסה לא מעניין תמיד את אותו מבוגר שצופה במשחק הגמר של הקבוצה האהובה עליו. טלוויזיה מראה לנו מותגים ומוצרים חדשים, אך את מי ומתי זה מעניין?

אתרים רבים באינטרנט מתקיימים מפרסומות גם הן, באנרים, עיצוב מיוחד של פרסומות אשר נותנות לנו הגולשים את הפרסומות הרלוונטיות לאתר בו אנו גולשים, כלומר, כאשר אנו גולשים באתרי תמיכה למחשבים, נמצא את עצמינו מול פרסומות של טכנאיי מחשבים, חנויות מחשבים וכד', לרוב, שטחי פרסום כאלו מאבדים את השפעתם ברשת, כבני אדם תזזיתיים וענייניים פיתחנו דבר הנקרא "עיוורון באנרים" מה שאומר, שאנחנו כבר לא מתייחסים לפרסומות, אנחנו ניגשים ישירות לעניין שנכנסנו לאתר בשבילו ותו לא.

אז איפה באמת הייתי רוצה להתפרסם בשביל לקבל הכרה ולקוחות פוטנציאלים – מהמקום היחיד שבו הלקוחות יחפשו אותי ולא אני אותם – במנועי החיפוש. מנועי החיפוש כיום מספקים תשובה לכל שאילתא בצורה הנוחה ביותר מבין המדיות, אם אני כחובב אופנועים אחפש מודל מסוים, רוב הסיכויים שאגיע לאתר העוסק בתחום ואף מוכר את האופנוע האהוב עלי, מה שגרם לי להיות זה ש"רודף" אחר המוצר ולא העסק רודף אותי למכירה. קידום אתרים במנועי חיפוש גורם לאתרי אינטרנט רלוונטיים לתחומם להגיע למיקומים הראשונים והחשובים בגוגל ובמנועי החיפוש, להגיע לאותם מחפשים ושואלים אחר המוצר שלי.

קידום אתרים במנועי חיפוש הינו מקצוע אשר מספק תוצאות חזקות מאוד של ROI (Return On Investment) – נותן לנו להגיע ללקוחות שלנו מבלי להרגיש שאנחנו אלו שצעקנו לו "תיכנס, אנחנו זולים" אין צורך לצעוק סיסמאות וסלוגנים כאשר הלקוח נכנס לחנות מעצמו וביקש את המוצר.

מנועי חיפוש לא מתעניינים באתרים מעוצבים, אתרים אשר השקיעו את מירב כספם על עיצוב אתרים, אתרים נקראים בגוגל בצורה שונה מזו של הגולשים, גוגל "אוהב" לראות טקסט נקי ומובן למען סריקה טבעית ולא סריקה בעייתית, ככל שהאתר יותר קשה לסריקה, כך יהיה פחות מקודם במנועי החיפוש.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים במנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.