אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספת סלון, אי אפשר בלי

ספות סלון

ישנם כמה דברים בלעדיהם פשוט אי אפשר לדמיין שום סלון בשום דירה בעולם המערבי. הראשון הוא כמובן הטלוויזיה, והשני הוא החבר הצמוד שלה – ספת סלון. אחרי הכול, איך אפשר לראות טלוויזיה מבלי להתרווח על הספה? לאור החיוניות הרבה של פריט ריהוט זה, התפתחה תרבות צריכה שלמה של ספות סלון. ישנן אופנות עילית ו"אופנות רחוב" בתחום עיצוב ספות סלון, והמבחר הוא פשוט אינסופי, החל מספות עור יוקרתיות ועד לספות בד בזיל הזול. השאלה הגדולה היא כרגיל איך לבחור נכון.

האם ללכת על היקר או על הנצחי?

השאלה הגדולה ביותר בבחירת ספות סלון היא האם ללכת על מוצר יקר שילווה אותנו שנים רבות, שלא ישקע, שלא ייקרע בקלות ושישמור על המראה המזמין גם בגיל מופלג של עשר שנים. או לחילופין, אפשר ללכת בכיוון של ספות סלון שבקושי מורגשות על התקציב המשפחתי, אך סביר להניח שבתוך שנתיים נחזור בחזרה אל אותה החנות בחיפוש אחר ספות סלון חדשות. הפתרון לסוגיה המרכזית הזו נעוץ בעיקר באופי שלכם, האם אתם אוהבים להחליף רהיטים בבית שלכם ולהתאים אותו לאופנה כל הזמן, או שמה זה גורם לכם לסבל רב. אם אתם משתייכים לסוג הראשון, הבחירה הנכונה היא ספה לא יקרה ואופנתית, שבכל מקרה תצטרכו להחליף בתוך כמה שנים. לעומת זאת, אם אתם משתייכים לסוג הראשון, אז ספות קלאסיות ויקרות זה הכיוון הנכון. רצוי גם שיהיו מעור, משום שעור נשמר טוב יותר לאורך השנים.

עור או בד? אל תמהרו עם בחירה

אחרי שהתמקדתם סביב המחיר הרצוי של ספות סלון שאתם מחפשים, כדאי לבחון אופציה של סלון עור או סלון בד. כדאי מאוד שלא להחליט מראש בתחום זה, משום שיכול מאוד להיות שתתלהבו מאוד מספת עור למרות שתכננתם לקנות ספת בד או להיפך. חשוב לציין שאם פעם ספות עור היו יקרות יותר מספות בד, אז כיום ניתן להשיג ספות מעור אמיתי גם במחירים נמוכים. ולכן שאלת המחיר אינה משחקת תפקיד חשוב בשאלה עור או בד.

ניתן בהחלט לטעון שספות עור רכות יותר מספות בד, וספות בד אינן נדבקות לגוף בימי הקיץ הארוכים והחמים. יחד עם זאת, מדובר בהכללה גסה. חלק מספות הבד רכות כל כך ששום ספת עור לא תשתווה איתן, לעומת זאת, ספה מעור אמיתי נושמת ולכן אינה נדבקת לגוף. כלומר, כל ספה עומדת כשלעצמה למבחן שלכם, ולכן בחיפוש אחר ספות סלון כדאי לתת צ'אנס לכולן. העצה הטובה ביותר לבחירת ספות סלון היא להיכנס לאולם תצוגה, ולבחון בו את כל הספות המתאימות לכם מבחינת המחיר, בין אם הן ספות עור או ספות בד. יכול מאוד להיות שתופתעו ותבחרו דווקא בספה שלא חשבתם שתאהבו.


אודות מחבר המאמר

אורי ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.