אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שרית חדד ה-זמרת האמיתית של המוזיקה המזרחית

בשקט בשקט זמרת העשור של ישראל, שרית חדד עומדת לקראת יציאת אלבומה ה-20 במספר שעתיד לצאת במהלך חודש מרץ הקרוב. אחרי פגרה ארוכה בה קולה של הכוכבת המסלסלת לא נשמע בגלי האתר, שוחררו במהלך התקופה האחרונה מספר סינגלים חדשים שיכללו באלבום הקרב ובא.

בין הסינגלים החדשים של חדד ניתן לשמוע את "Do You Love Me" והשיר "מאחלת לך" שהפכו ללהיטים גדולים בארץ, בעיקר בזכות הלחן המנצח.

שירים אלו זכו לביקורות מפרגנות ולקליפים מושקעים ויפים במיוחד.  הקליפ האחרון למשל צולם ביפו העתיקה ובו שרית שיחקה אישה שחוותה אהבה נכזבת. בקליפ זה ניתן לראות לראשונה מזה זמן רב את שרית חדד בשיער שחור ולא בבלונד שכל כך מזוהה אתה לאורך השנים האחרונות. ההפקה עצמה של הקליפ מרשימה במיוחד ועושה חסד לבלדה הכל-כך יפה של חדד שמושמעת ללא הרף בתחנות הרדיו.

במהלך עבודתה של שרית על אלבומה החדש הודלף אחד משיריה של חדד שגרם לסערה. השיר נקרא "אור כוכב" והוא דלף לרשת לפני מספר חודשים והפך ללא עזרה חיצונית ללהיט מחתרתי. השיר, שלא היה אמור להיכלל באלבום צבר אהדה רבה עד כדי כך שקהל מעריציה חתם על עצומה בדרישה להכניס את השיר לאלבום. לפני שעוד הספיקו, הגיעה השמועה אל שרית חדד ומנהלה אבי גואטה והם החליטו להיעתר מיידית לבקשתם של המעריצים הרבים.מקרה זה מציג באופן ברור את הסטטוס של שרית חדד ומחזק את מעמדה כוכבת האמיתית! של המוזיקה המזרחית.

הקשר ההדוק בין חדד למעריצים נשמר לאורך השנים הרבות בו שרית מככבת בתעשיית המוזיקה המזרחית. כמעט בכל שנה מתקיים מפגש מעריצים שזוכה לסיקור נרחב בכלי התקשורת השונים. המעריצים הקבועים ממשיכים להופיע בכל שנה ואליהם מתווספים מעריצים חדשים בכל הגילאים אשר מחלקים מתנות לזמרת ומעריפים אליה אהבה. חדד מצידה לא נשארת חייבת ובסבלנות שלא נגמרת מצטלמת עם כל מעריץ, חותמת לו על הסינגלים והאלבומים ומחליפה עימו חוויות.

הקיץ עוד מעט ופתח וכל המעריצים מחכים להודעה אחת מהזמרת בדבר קיום מופע קיץ גדול באחד מההיכלי המוזיקה הגדולים בארץ. רק לאחרונה מספר זמרים מהתעשייה הודיעו על קיום הופעות בקיסריה ובהיכל נוקיה ולכן אין ספק שזהו עניין של זמן עד ששרית חדד גם תצטרף אליהם ותמלא את בקשתם של המעריצים הרבים - הופעה גדולה בקיץ. ברגע שזה יקרה אין ספק שלאור ביצועייה האחרונים והרפרטואר העשיר שלה, גם הפעם כל הכרטיסים ייחטפו.


אודות מחבר המאמר

חולה על מוזיקה מזרחית ואוהב גם לכתוב עליה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.