אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ויזה לארהב בקלות ובמהירות

ויזה לארה"ב אפשר להשיג היום בדרך הארוכה: אתם הולכים לשגרירות, עומדים בתור, טועים בטפסים, ממלאים מחדש, מחכים חודש בבית במתח ובסוף מקבלים סירוב – או בדרך הקלה והפשוטה שבה מישהו אחר מגיש את הבקשה וממלא אותה, מכין אתכם לראיון ומלווה אתכם צעד צעד לקראת אישור הויזה. כיוון שמדובר באחד המסמכים המבוקשים בישראל, בין אם למטרת עבודה, לימודים או ביקור, ומצד שני – בשגרירות עצבנית ומדיניות לא יציבה של ממשלת ארה"ב, ויזה לארה"ב זה לא משחק ילדים אם עושים את זה לבד. על איך להפוך את התהליך הזה לודאי יותר, נוח יותר, קל יותר ופחות מורט עצבים, ואיך להגדיל את הסיכוי לקבל ויזה, תוכלו לקרוא בהמשך – דברים שכדאי לדעת שמוציאים ויזה לארה"ב.

 

ויזה לארה"ב וסינון המועמדים

יש הרבה דרכים לסנן מועמדים שמגישים בקשה לקבל ויזה לארה"ב בימינו. אמנם השגרירות האמריקאית מצהירה שכל המידע גלוי ופתוח, ופסילת בקשות של מועמדים קשורה בעיקר לסעיף שדורש מהם להראות קשר לישראל (במקרה של ויזת תייר) או לספק מסמכים נלווים (במקרה של ויזות עבודה ולימודים), אבל הרבה בקשות נפסלות גם מסיבות מטופשות כמו מילוי שגוי של פרטים, הגשת בקשת ויזה לארה"ב במועד לא נכון ועוד סיבות שוליות. כיוון שלא מעט ישראלים נכשלים מסיבות כאלה ולא מקבלים ויזה, חשוב לדעת שיש דרכים להוציא ויזה לארה"ב בקלות ובמהירות מבלי להסתבך ברגליים הבירוקרטיות שמנסות להכשיל את הבקשה ומיועדות לסנן אנשים ולדלל במעט את זרם הנכנסים לארה"ב, מתוך החשש המוצדק שיותר מדי אנשים רוצים לעבוד ולהשתקע שם ומעדיפים את ארה"ב על ארץ מגוריהם הנוכחית.

 

ויזה לארה"ב בקלות ובמהירות

אחת הדרכים להשיג ויזה לארה"ב בקלות ובמהירות היא לעשות חידוש לויזה קיימת או להאריך את התוקף שלה. זאת כמובן אופציה ששמורה רק למי שיש ברשותו ויזה שהיא בתוקף, או למי שנמצא בארץ ועדיין לא עברה שנה מיום פקיעת תוקף הויזה שלו. עם זאת, גם בקטגוריה הצרה הזו של חידוש והארכה משתנים מדי פעם הכללים ולכן כדאי לשים לב. דרך נוספת להוציא ויזה לארה"ב בקלות וגם במהירות יחסית היא להיעזר בשירותי חברות שונות שמספקות אנשי מקצוע שממלאים את הבקשה, נותנים הדרכה איך לענות נכון על שאלות בראיון ומסדרים את כל הטפסים הנלווים הנחוצים לבקשת ויזה לארה"ב – ודואגים לכל יתר הפרטים שיגדילו את הסיכוי שהויזה תאושר, גם כאלה שהאדם הסביר והממוצע לא חושב עליהם בכלל.

 

להגדל את הסיכוי לקבל ויזה לארה"ב

ויזה לארה"ב – בניגוד לאישורי בניה, קבלה למקומות עבודה ועוד סטאטוסים חיוביים בארץ – אי אפשר להשיג בעזרת קשרים, טובות של מכרים וקומבינות ישראליות. הדרך אליה עוברת בבירוקרטיה: במילוי נכון של טפסים ובציות להוראות מדוייקות לגבי מתי להגיש, מה צריך להגיד ומה לצרף לבקשה. ככל שמתעמקים בזה מגלים יותר ויותר פרטים מכבידים כמו שטופס הויזה שנדרש המבקש להגיש משתנה בהתאם לשאלה היכן או מתי מבקש הויזה נולד. מי שרוצה לחסוך את כל הצרות והעיכובים שצפויים בדרך, יכול להגיש בקשה עבור ויזה לארה"ב בקלות ובמהירות בסיוע משרד או חברה שמתמחה בעניין ותחסוך את כאב הראש והתסכול המיותר, כמו גם את העמידה בתורים והנסיעות. ואם אפשר להגדיל את הסיכוי לקבל את הויזה ולעשות את התהליך כולו קל ומהיר, למה להסתבך עם הסיכון להוציא לבד ויזה לארה"ב...?


אודות מחבר המאמר

אתר Usa-Visa - מידע חיוני ביותר למעוניינים בהוצאת ויזה לארה"ב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.