אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים – מנועי חיפוש אחראים לפרנסתנו

ימים אמרו שהפרנסה שלנו ביד הגורל, ביד המזל ואף בידי האל, להיכנע לידי הגורל ולחכות לפרנסה וכלכלה אמיתית. אך מה קורה ששחקן כמו מנוע חיפוש מכתיב חוקים ומעביר אלפי גולשים בכל יום לעסק שלנו באינטרנט?

כשעסק נפתח בדרך כלל, קונים ישירות את ברכות העסק, מקבלים ברכת רב ומתחילים בעבודה, ימים חדשים מגיעים ומפתיעים בנתונים שלא הכרנו עד תחילת שנות ה2000, מה שאומר שמה שהיינו יודעים לעשות זה לפרסם פליירים צבעוניים לבתים של אנשים פרטיים, כרטיסי ביקור מלאי פרטים ופרסומם בכל בית עסק בארץ, וכמובן – פרסום בשלטי חוצות אל מול אותם כבישים סואנים למען פרסום החברה בתקווה להביא לקוחות פוטנציאלים, להכיר לעם את החברה כמותג חדש בענף שלנו.

מנועי חיפוש עברו דרך לא קצרה מתחילת שנות ה2000 לרמות ענק של פרסום ישיר לכל אותם גולשים באינטרנט, אם עד היום היינו צריכים ללכת לקניון לחפש מתנה ליום האם או ליום האהבה, כיום, ניתן להקליד בגוגל "מתנה ליום האם" ושלל אתרים אשר יעזרו לנו לבחור ולקנות עולים בתוצאות האורגניות. קידום אתרים במנועי החיפוש גורמים לאותם אתרים להופיע, וזהו לא קסם או תרגיל, בסך הכול גורמים לאתר להיות קריא ככל שניתן (אופטימיזציה לקוד האתר), מסדרים את התכנים בצורה כזו שיהיו קריאים למנועי החיפוש, ישנם שפות תכנות בהן מנועי החיפוש לא יודעים לקרוא את הטקסטים ואת התכנים בכלל.

קידום אתרים במנועי חיפוש גורמים להזנקה אמיתית של האתר למען אותם גולשים שמחפשים משהו רלוונטי לענף האתר והאתר לא עולה מחוסר מקצועיות של חברת בניית האתרים או חברת עיצוב אתרים שעבדה עם האתר, לבנות ולעצב אתר יפה זהו לא מספיק בשביל להתקדם, אמרו זאת לפניי "אם אתה לא שם אתה לא קיים", אתר יפה בעל תכנים טובים זה מעולה מבחינה שיווקית אך אתר מקודם מראה תוצאות מבחינת פרסום וקידום העסק עצמו.

שלבים רבים נכללים בתוך קידום אתרים במנועי חיפוש, השלבים החשובים והראשונים הינם

קידום אתרים במנועי חיפוש הינו תפקיד מאוד חשוב בחיי עסק בישראל, מדינה כה קטנה צריכה לתת התייחסות להמון עסקים באינטרנט ובמדיות השונות. באינטרנט כל אחד יכול להפוך לחנות וירטואלית אשר נותנת מענה לצרכיהם של עולם המחפשים, כל מה שנשאר לנו זה לתת להם תשובות.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים במנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.