אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח רכב - השוואת מחירים

ביטוח רכב מגן על ההשקעה הכספית של רכישת הרכב, ומוודא שגם במקרה שנגרם נזק לרכב או לרכוש לא נפסיד את כספינו. הביטוח מעניק כיסוי גם במקרה של נזק גופני.

 

את הביטוח לרכב ניתן לעשות אצל חברות ביטוח ישירות או אצל סוכני הביטוח שלהם, כל חברה וכל סוכן יכול לשווק פוליסה שונה מבחינת המחיר ומבחינת הכיסויים והתנאים הכלולים בה. על מנת למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים ובמחיר משתלם לעושים ביטוח רכב השוואת מחירים.

 

ביטוח רכב השוואת מחירים, כיצד יש לערוך השוואה טובה ומקיפה, בעבר נהגו בעלי הרכב, לתאם פגישה עם סוכן הביטוח, לנסוע מסוכנות אחת לשנייה בניסיון לאסוף את המידע הרלוונטית להם. בשנים האחרונות קמו חברות ביטוח רכב המשווקות פוליסות ביטוח לרכב באופן ישיר לצרכן ומוותרות בכך על שירות הסוכן. ניתן לרכוש ביטוח רכב בטלפון בשיחה עם נציג המכירות.

 

הבעיה בדרך זו שאין מגע ישיר עם סוכן ביטוח שלו יש את הידע המקיף יותר בנושא. הדרך המהירה ביותר לביטוח רכב היא באמצעות האינטרנט. ניתן לקרוא מידע רב אודות פוליסות ביטוח רכב, ניתן לבדוק מחירים, להתייעץ בפורמים מקצועיים ולעשות ביטוח רכב השוואת מחירים מבלי לצאת מהבית.

 

אתרים רבים באינטרנט מאפשרים לקבל מספר הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות, יש למלא טופס. מלאו את הטופס ונציגי החברות המובילות יהיו אלה שייפנו עוד באותו היום על מנת להסביר, לייעץ ולעשות את הביטוח.

 

חברות הביטוח מציעות לצרכן פוליסות ביטוח רכב הנבדלות זו מזו במחירים. ביטוח רכב השוואת מחירים יביא לבחירת ההצעה הזולה ביותר, אך חשוב לבדוק היטב מהו הגורם להבדל במחיר, ביטוח רכב מותאם יכסה כל תרחיש אפשרי אליו חשוף כלי הרכב.

 

ביטוח רכב השוואת מחירים הוא נושא שעלה למודעות הציבור וקיבל חשיבות רבה בקרב קהל הצרכנים. בדיקה מקדימה של ההצעות השונות, במגוון חברות הביטוח, יכולה להוזיל את הוצאת הביטוח בסכומים של עד אלפי שקלים בשנה.

 

בעת השוואת מחירים יש להתייחס לא רק למחיר הכללי אלא חשוב מאד לבדוק את פרוט ההצעה וסעיפיה השונים, אם יש כיסוי שמשות, גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תביעה, רכב חלופי וכד'.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.