אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים - לפני שנתחיל

בניית אתרים - לפני שנתחיל

בניית אתרים זוהי הוצאה קטנה יחסית ואם פתחתם עסק חדש ואתם רוצים לשווק אותו היטב? או שיש לכם רעיון מגניב כלשהו ובא לכם לבנות עבורו "כרטיס ביקור" אינטראקטיבי ואטרקטיבי? אחד הצעדים האופרטיביים והאפקטיביים הוא ליצור לעצמכם אתר אינטרנט מושך – אם תרצו, הפלאייר של 2011.את האתר שלכם תוכלו לבנות לבד, בעזרת הדרכות שאפשר למצוא ברשת או בסיוע קולגות וחברים. מי שלא מרגיש בטוח, יוכל להשקיע קצת כסף ולבחור לו חברת בניית אתרים, ולא חסרות כאלה – על מצע הביקוש הרב צמחו בשנים האחרונות לא מעט חברות מתחרות.

בניית אתרים - אם יש ספק אין ספק

אז איך תדעו איזו חברת בניית אתרים היא המתאימה ביותר, האמינה ובעלת המחיר המשתלם ביותר ביחס לתמורה? בניית אתרי אינטרנט – המדריך:

  1. ראשית, הניסיון. את רזומה החברה הפוטנציאלית שלכם תוכלו למצוא, בדרך-כלל, באתר האינטרנט שלה. באותו אתר שתולות גם דוגמאות לעבודות שביצעה החברה, קרי אתרי אינטרנט ללקוחות. בהיעדר קישורים לכישורים של החברה, בקשו זאת בטלפון. לא קיבלתם? המשיכו לחברה הבאה.
  2. המקצועיות היא פרמטר חשוב נוסף, לרוב פועל יוצא של הניסיון. בניית אתרים חייבת להיות עבודה מקצועית מ-א' ועד ת', והאתר שלכם – שבעתיד יהיה ה"בייבי" שלכם – ראוי לו שייבנה על-ידי מומחי קופירייטינג, תכנות, קריאייטיב, גרפיקה, תוכן ושיווק. עבודה של איש אחד או שניים למשימת בניית אתרים, מעידה על מחסור בכוח אדם שיש בו כדי להשליך על התוצאה המוגמרת.
  3. קריטריון אחר הוא השיתוף וההתחשבות בצרכים וברצון הלקוח. כל צעד במלאכת בניית אתרים טעון את הסכמתכם. אינכם שבעי רצון? אמרו זאת ודרשו תיקונים ושינויים.

נגזרת של העבודה המשותפת אתכם, הלקוחות, היא ההדרכה שתקבלו מהחברה שבחרתם. חברת בניית אתרי אינטרנט רצינית לא תשליך אתכם למים הקרים ותגיד לכם "תסתדרו". עדות לאיכותה של בניית אתרים וערובה לאמינות היא הליווי שתקבלו, בהתאם לצורך, מאנשי המקצוע בחברה שידריכו אתכם בניהולו ובהפעלתו של האתר. דוגמה קלאסית לכך היא יכולתו של הלקוח לעדכן את האתר שלו בעצמו, כדי שייראה עדכני ורלוונטי.

בניית אתרים - קידום ואחסון

לבסוף, כדאי לדעת שחברות בניית אתרים מעניקות גם שירותים נלווים, כמו שירות אחסון אתרים, קידום אתרים ועוד. כל אחד מהם כרוך בתשלום נוסף (לעיתים), אך לשניהם משנה חשיבות. החברה שבנתה עבורכם את האתר אמורה לדעת מהי חבילת האחסון המתאימה לו ביותר. זכרו לבדוק שהשרתים שמציעים לכם בחברות בניית אתרים - חזקים ואמינים. והכי חשוב – בהצלחה בעסק האינטרנטי החדש שלכם!


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.