אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בספרד - במה?

עבודה בספרד זמינה בתחומים רבים שמהם יכולים לבחור מחפשי התעסוקה. ספרד היא יעד בולט למי שמעוניין בעבודה בחו"ל בסביבה תוססת, מרתקת ורווחית. קיים מגוון של עבודות שבהם אפשר לעסוק בספרד. תחום המכירות והעגלות בו עובדים ישראלים רבים מאפשר להרוויח סכומי כסף לא מבוטלים בתקופה קצרה ומושך גם סטודנטים רבים.

עבודה בספרד – מידע כללי

חשוב לשים לב כי מיקומה של עבודה בספרד משפיע מאוד על אופי העבודה. כך למשל, אם תעבדו באיזור תיירותי של ספרד הרי שהמכירות יתבססו בעיקר על התיירים הרבים שמגיעים לאזורים אלו, ולכן המכירות יעלו בחודשי הקיץ, התקופה בה התיירות גואה בספרד וגם הרווחים של עבודה בספרד. לאלו שתחום המכירות לא כל כך קוסם להם, ניתן למצוא עבודה גם בהוראת אנגלית בשיעורים פרטיים (שאינה שפה נפוצה בקרב הספרדים), או בעבודות אחרות שמוגדרות זמניות:  מלצרות, עבודה מאחורי הבר, אופר למשפחות ישראליות לשעבר או יהודיות. באמצע יום העבודה, בצהריים, נהוג לצאת למנוחת צהריים בת שעתיים בה אפשר לנוח, לצבור אנרגיות ולהתכונן להמשך היום.

מכירות בעגלות במסגרת עבודה בספרד

רבים מכירים את שיטת המכירות בעגלות בספרד. העגלות מתוחזקות בדרך כלל על ידי חברות שבעליהן ישראלים. העובדים שנשכרים עבור עבודה בספרד בעגלות הם צעירים דינאמיים שרוצים להרוויח הרבה כסף בזמן קצר. עבודה בספרד בעגלות צברה תאוצה בעשור האחרון עקב הרווחיות הגדולה של התחום. גם סטודנטים רבים מעוניינים למצוא עבודה בספרד בעגלות. העבודה היא לתקופה של כשלושה חודשים בה מספיקים לחסוך הרבה כסף. גם ישראלים משוחררים פונים לתחום של מכירה בעגלות. רוב החברות המעסיקות שמספקות עבודה בספרד בעגלות לא מציעות משכורת אלא עמלות מהמכירות, ואורכו של יום עבודה עומד על עשר שעות. עבודה במכירת ציורי שמן דורשת כ-8 שעות יומיות. חשוב לזכור שידע בסיסי בספרדית ניתן לרכוש בכוחות עצמיכם או במהלך שהות קצרה בספרד, כך שלא כדאי לייחס לפרט זה חשיבות גדולה אם ברצונכם למצוא עבודה בספרד. 

עבודה בספרד בתחומים נוספים

עבודה בספרד זמינה גם בתחומים נוספים פרט למכירות. אחת ממשרות אלו היא טיפול בילדים של משפחות מקומיות בעלות אמצעים. נושא האומנות או כפי שהוא מכונה בשפה יומיומית - אופר, הוא נפוץ מאוד בחו"ל וגם בספרד כמובן. משפחות בעלות אמצעים כלכליים מבקשות לשכור צעירה שתדאג לטיפול הילדים ביומיום. לרוב משרות אלו מספקות מגורים לאופר וכך ניתן להוריד מרשימת ההוצאות את עלויות הלינה. היכן עוד ניתן למצוא עבודה בספרד? ברוב המקרים מסעדות, עסקי מזון מהיר, מלונות ועסקי התיירות באופן כללי מחפשים תמיד עובדם למשרות זמניות פשוטות שלא דרשות הכשרה או השקעה רבה מצד המעסיקים. אפשר פשוט להגיע לספרד, או לעיר אחרת כמו מדריד ולהסתובב ברחובות בכדי לחפש עבודה.

תנאים ושכר של עבודה בספרד

עבודה בספרד ברובה לא דורשת מן העובדים ידיעה מוקדמת של השפה הספרדית המקומית. אך ישנם תחומי עיסוק, כמו מכירה בעגלות, בהם חוזרים על עצמם משפטי המכירה ולכן ייתכן כי העובדים יתבקשו לשנן מספר משפטים על מנת להקל על העבודה במכירות. בכל מקרה, השפה הספרדית נחשבת ליחסית קלה, ולכזו שניתן ללמוד במהירות לפחות ברמת שיחה בסיסית. חשוב לזכור, כי על מנת להשיג עבודה בספרד באופן חוקי יש להוציא אישור עבודה מהשלטונות הספרדיים. אשרת התייר הרגילה אינה מספיקה עבור עבודה חוקית בספרד.


אודות מחבר המאמר

אתר WorkAbroad - כל מה שרציתם לדעת על עבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.