אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור מוסך ולהישאר בחיים

ניפוח הוצאות.הגזמה בחומרת תקלות קיימות.המצאת בעיות ללא קשר למציאות.

אפשר לומר שאנו אפילו מצפים להם כשאנו באים למוסך.הרי רובנו לא מבינים במכניקה, ומלבד למלא דלק, מים ושמן, לכל היותר לבדוק לחץ אויר בגלגלים, אנו חסרים מידע בכל מה שקשור לאוטו שלנו ולטיפול בו.ולכן אנו נתקלים בכל האפשרויות שנזכרות קודם לכן, וכיוון וכך רצוי להחכים בבואנו לבחור מוסך שיעניק לנו את השירות הטוב וההגון ביותר.

לאיזה מוסך לקחת את האוטו?דבר ראשון יש לברר אם המוסך בו אתם רוצים לטפל ברכבכם פועל ברישיון וחבר באגוד המוסכים (כן, יש דבר כזה). מוסכים בעלי רישיון מחויבים לאמנת שירות של משרד התחבורה ומפוקחים על ידו ולכן הסיכוי לרמאויות קטן והשירות שתקבלו יהיה אמין ומקצועי.שנית, שאלו שאלות; התייעצו עם חברים, בני משפחה, אם יש לכם אפשרות אפילו עם לקוחות נוספים של המוסך כבר כמה זמן ויכולים לספר לכם על ניסיונם הספציפי עם אותו מוסך.שלישית, תמיד כדאי לטפל ברכב במוסך עם רישיון, לרוב הרישיון מוצג במקום גלוי במוסך, שנותן אחריות (דרשו אותה) על הטיפולים ועל החלפים וכולל אותה בהצעת המחיר. מוסך מורשה של מיצובישי, לדוגמה, מתמחה בטיפול ברכבים של מיצובישי.בקשו הצעת מחיר כתובה (שימו לב שכלול בה מע"מ), שכלולים בה כלל התיקונים, את החלפים (חלפים מקוריים, חלופיים או משופצים) ואת עלות העבודה, וערכו השוואת מחירים. תוכלו גם לקבל הערכה לגבי התיקונים שבהצעת המחיר המקורית, אם הם ריאלים ואמיתיים, אם הם נכונים לפתירת לבעיה.אמרו למוסך שכל תיקון שלא היה כלול בהסכם הראשוני חייב לעבור אישור שלכם.

מה לעשות לפני שמכניסים את האוטו למוסך?דבר ראשון יש לתאם מועד הגעהלבקש תאריך משוער לסיום העבודהאתם בהחלט יכולים להתמקח על המחיר אם קבלתם הצעה טובה יותראל לכם לשכוח לודא שיש בידכם הצעת מחיר שכוללת אחריותלוודא באילו חלקים ישתמשוהוציאו חפצים אישיים מהמכונית, שכן המוסך לא אחראי עליהםבסוף הטיפול בדקו שכל התיקונים נעשואם משהו לא סודר כהלכה, חזרו במהירות האפשרית למוסך, ברשותכם אחריות על הטיפולהוציאו את הרכב מהמוסך עם סיום הטיפול, רכב שנשאר במוסך שלושה ימים ויותר מיום סיום הטיפול יחויב בדמי שהיה

איך ניתן לטפל לבד באוטו?קיימות בדיקות מספר אותן ניתן לערוך אם רוצים לשמור על האוטו, להאריך את חייו, לחסוך טיפולים במוסך, עצבים וכסף רב:שמן; כמות וצלילותלחץ אויר בצמיגיםמים במצנן קראו את ספר הרכב, אם קיים ברשותכם, כדי לדעת איך לבדוק את מה שצריך וכל כמה זמן יש לעשות זאת. סמכו על עצמכם, אף אחד לא מכיר את האוטו שלכם כמו שאתם מכירים אותו ויודעים מה הוא צריך, מתי וכמה.אפשר להיעזר גם ברשת האינטרנט ובנהגים אחרים שיש להם יותר ניסיון מכם.


אודות מחבר המאמר

מרכז שירות טויוטה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.