אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נופש סקי באירופה

רוצים לצאת לחופשת סקי באירופה? רוצים לדעת היכן כדאי לגלוש? מהו הציוד הנדרש? האם  יש הדרכה? להלן מידע לגולש המתחיל שנוסע בפעם הראשונה לחופשת סקי.  

 

מתי מתחילה עונת הסקי?

עונת הסקי מתחילה באירופה בחודש דצמבר עד לסוף מרץ.

 מהו הציוד אותו צריך לשכור או לרכוש לסקי?

הציוד הדרוש  כולל חליפת סקי או לבוש שמיועד לגלישה,  מדינות במערב ובמזרח אירופה. שוויץ, איטליה, צרפת,  אוסטריה, צ'כיה, רומניה ועוד.

שוויץ - בה קיימים את אתרי הסקי היפים באירופה והם ברמה גבוהה ביותר. בשוויץ קיים מגוון של אתרים יוקרתיים וגם אתרים עממיים יותר. בסביבת האתרים יש כפרים פסטורליים המעניקים לגולשים שלווה והנאה. האתרים ממוקמים בדרום מערבה של המדינה, בהרי האלפים במרכז ובמזרח על הגבול עם איטליה ואוסטריה.

צרפת -  בה יש מספר רב של אתרי סקי והיצע גדול של שירותי סקי כולל מענה לצרכים של הגולשים. מי שיש לו תקציב גבוהה ייהנה לצאת לחופשת סקי יוקרתית במקומות נחשבים. גולשים שמעוניינים בחופשה זולה יותר יבחרו   באתרים קטנים וזולים יותר. בצרפת אתרי הסקי הם משוכללים ואיכותיים אתרי הסקי בצרפת כוללים את האלפים, הפירנאים ואזור שלוש העמקים.

אוסטריה  -במדינה זו יש גם הווי סביב לגלישה בערבים כולל פאבים ומסיבות. ההווי הזה נקרא אפרה סקי ובאוסטריה הווי זה קיים בגדול. בשעות מוקדמות  הסקי מסתיים והגולשים פוצחים בבילויים וחוגגים  בעיירות הסקי הפסטורליות. באוסטריה אפשר לגלוש בזלצבורג, אינסבורק , באזור טירול ועוד. הנופים הקסומים והמושלגים מעצימים את ההנאה מהסקי.

איטליה – במדינה זו   יש אפשרויות בילוי רבות נוספות כמו מסעדות ובתי קפה הומים , נופים מדהימים, אגמים, ארכיטקטורה מרהיבה ועוד. באיטליה ישנם אתרי סקי המותאמים לרמות שונות ואזורי הסקי העיקריים הם האלפים והדולומיטים.

 

מהם אתרי הגלישה הזולים?

גולשים שתקציבם לא מאפשר להם חופשה באתרים הידועים לצאת לחופשת סקי בארצות מזרח אירופה האתרים בהן קטנים יותר אך מתאימים מאוד עבור הגולש המתחיל שממילא רק מתחיל ללמוד את הנושא.

מחירם של האתרים במדינות אלה זול יותר וכולל הדרכה פרטית או בקבוצה קטנה. במזרח אירופה ניתן לבלות בנופש גלישה ברמה גבוהה, עם מתקנים איכותיים בלב   נופים מרהיבים, מופעי פולקלור ואוכל מעולה. נופש במדינות אלה הוא לא יקר ועם זאת איכותי ומהנה.

 

מה כוללת חבילת סקי באירופה?

חבילות הסקי מוצעות במגוון מחירים לפי המדינה, העונה בה טסים ועוד. החבילות כוללות טיסת הלוך ושוב, העברות, לינה בבית המלון או הדירה, רכב שכור, דמי רישום, מס נמל ועוד.   יש חבילות המעניקות תוספות כמו פעילויות בערבים, הפעלות לילדים, ביטוח מורחב ועוד. 


אודות מחבר המאמר

חופשת סקי בצרפת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.